loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 79 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

متن آهنگ مرد ایمان غلامی

 Lyrics Music Mard Iman Gholami  

متن آهنگ مرد ایمان غلامی

 ♫♫♫

من مَرد اون روزای سختم که سختی منو از پا در آورده
که هیشکی از این اشتباهاتم غیر خودم سر در نیاورده
من دل به هر کی داده بودم از تنهایی هام بوده همینو بس
میگفتم این احساس فرق داره ، میگفتن این یه آدم ِ دیگست
هر جا که دوستام میرسیدن من از دشمنم کمک میخواستم
مغرورمو یک عمره تنهایی پای غرورم سخت وایستادم

 ♫♫♫

کوها به کوها میرسن اما این آدما از هم جدا موندن
فریادهارو میشنون اما آدم نماها بی صدا موندن
از خواب های بد رها میشی پایان ِ این کابوس ِ بد خوبه
ای مرد رویایی ِ خاک من ، من هم مثه تو قلبم آشوبه

اونکه همیشه رو به رو با درد تنها میونه سختیاست مَرده
فکرو حواسو بغضو دلشوره یک مرد یک کوهه پُر از درده

من مَرد اون روزای سختم که سختی منو از پا در آورده
که هیشکی از این اشتباهاتم غیر خودم سر در نیاورده
من دل به هر کی داده بودم از تنهایی هام بوده همینو بس
میگفتم این احساس فرق داره ، میگفتن این یه آدم ِ دیگست
هر جا که دوستام میرسیدن من از دشمنم کمک میخواستم
مغرورمو یک عمره تنهایی پای غرورم سخت وایستادم

تکست آهنگ مرد ایمان غلامی


 
 
 

 

 

سایت های مرتبط با این موضوع :

 

  • ۸ ساعت پیش - متن آهنگ ایمان غلامی مرد. من مرد اون روزای سختم که سختی منو از پا در آورده. که هیشکی از این اشتباهاتم غیر خودم سر در نیاورده. من دل به هر کی داده بودم از ...
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مرد

    pop-music.ir/دانلود-آهنگ-جدید-ایمان-غلامی-بنام-مرد
  •  
  • رتبه: ۴٫۴ - ‏۲۵۰ رأی
    ۱۶ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مرد با بالاترین کیفیت + متن آهنگ - ترانه : امیر کیانی , آهنگ : ایمان غلامی برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مرد + متن آهنگ

    bia4music.com/دانلود-آهنگ-جدید-ایمان-غلامی-مرد-متن-آ/
  •  
  • ۲۱ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مرد + متن آهنگ Download New Music Iman Gholami - Mard + text Music متن آهنگ مرد ایمان غلامی من مرد اون روزای ...
  •  
  • متن آهنگ مرد از ایمان غلامی - دانلود آهنگ جدید

    mytehranmusic.com/tag/متن-آهنگ-مرد-از-ایمان-غلامی
  •  
  • ۱۷ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید از تهران موزیک فتاح فتحی و رامین بیباک به نام سخته زروان به نام با من قدم بزن محمد تهرانی به نام پشیمون رضا اعتمادی به نام هیجان ...
  •  
  • متن آهنگ ایمان غلامی مرد - دانلود آهنگ جدید

    behmelody.org/tag/متن-آهنگ-ایمان-غلامی-مرد/
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مرد. دانلود با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ ..:: اینستاگرام رسمی‌سایت به ملودی BehMelody_Org ::.. Download New Music By Iman Gholami ...
  •  
  • متن آهنگ مرد ایمان غلامی

    www.texahang.org/lyrics/15970_متن-آهنگ-مرد-ایمان-غلامی.html/
  •  
  • متن آهنگ مرد ایمان غلامی. Lyrics Music Mard Iman Gholami. متن آهنگ مرد ایمان غلامی. ♫♫♫. من مَرد اون روزای سختم که سختی منو از پا در آورده که هیشکی از این اشتباهاتم ...
  •  
  • متن آهنگ مرد ایمان غلامی - دانلود آهنگ جدید

    www.good-music.ir/tag/متن-آهنگ-مرد-ایمان-غلامی/
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مرد با بالاترین کیفیت. ترانه : ایمان غلامی و امیر کیانی , آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی. برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مرد - - دانلود آهنگ جديد | موزیک ...

    music-2.com/دانلود-آهنگ-جدید-ایمان-غلامی-به-نام-مرد/
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مرد ایمان غلامی آهنگ جديد ایمان ... سبك آهنگ : ایمان غلامی, به زودی; تاريخ انتشار در اينترنت : ۱۲ اردیبهشت, ۱۳۹۴; حجم آهنگ : متن آهنگ.
  •  
  •  
  • دانلود آهنگ جديد ایمان غلامی به نام مرد با متن آهنگ دانلود اهنگ جديد مرد ایمان غلامی دانلود آهنگ جديد 94 ایمان غلامی به نام مرد دانلود اهنگ مرد از ایمان غلامی.
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی با نام مرد با متن آهنگ - موزیک فارس

    musicfars.ir/41739/دانلود-آهنگ-جدید-ایمان-غلامی-با-نام-مرد/
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مرد با متن آهنگ دانلود اهنگ جدید مرد ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید ۹۴ ایمان غلامی به نام مرد دانلود اهنگ مرد از ایمان غلامی دانلود اهنگ مرد ایمان ...
  • متن آهنگ جديد ایمان غلامی به نام مرد - فارس دانلود

    farsdownload.net/tag/متن-آهنگ-جديد-ایمان-غلامی-به-نام-مرد
  • برچسب ها : download music ایمان غلامی به نام مرد , download new music ایمان غلامی به نام مرد , Iman Gholami , Mard , new song ایمان غلامی به نام مرد , ایمان غلامی ...
  •  
  • متن آهنگ مرد ایمان غلامی - دانلود آهنگ جدید

    r10.ir/lyric-3166-متن-آهنگ-مرد-ایمان-غلامی
  •  
  • ۱۵ ساعت پیش - متن آهنگ مرد ایمان غلامی. ... لوگو آرتن. دانلود آهنگ · متن آهنگ · اخبار موسیقی. شعر آهنگ. متن آهنگ مرد ایمان غلامی. عنوان : متن آهنگ مرد ایمان غلامی.
  •  
  • متن آهنگ مرد ایمان غلامی :: مرجع دانلود و اخبار

    newsdownloadsms.blog.ir/1394/02/14/متن-آهنگ-مرد-ایمان-غلامی
  •  
  • ۱۴ ساعت پیش - متن آهنگ مرد ایمان غلامی آهنگ مرد ایمان غلامی من مَرد اون روزای سختم که سختی منو از پا در آورده که هیشکی از این اشتباهاتم غیر خودم سر در نیاورده من دل به ...
  •  
  • متن آهنگ مرد از ایمان غلامی - دانلود انیمیشن

    immedia.ir/tag/متن+آهنگ+مرد+از+ایمان+غلامی
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مرد, Download New Music Iman Gholami - Mard,متن آهنگ مرد از ایمان غلامی,دانلود آهنگ جدید | دانلود رایگان فیلم و سریال| دانلود ...
  •  
  • متن آهنگ ایمان غلامی به نام مرد - فارس موزیک

    www.far3music.ir/tag/متن-آهنگ-ایمان-غلامی-به-نام-مرد/
  •  
  • متن آهنگ ایمان غلامی به نام مرد - فارس موزیک | دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ جدید جدید - دانلود آهنگ خارجی- دانلود موزیک ویدیو.
  •  
  • متن آهنگ مرد ایمان غلامی - دانلود آهنگ جدید

    www.khaterehmusic.ir/tag/متن+آهنگ+مرد+ایمان+غلامی
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مرد با لینک مستقیم,دانلود موزیک جدید ایمان غلامی مرد,آهنگ جدید ایمان غلامی مرد,دانلود آهنگ ایمان غلامی مرد,متن آهنگ ایمان غلامی مرد,تکست آهنگ ...
  •  
  •  
  • دانلود آهنگ جديد مرد ایمان غلامی,مرد ایمان غلامی,دانلود آهنگ جديد مرد,ایمان غلامی مرد,ایمان غلامی به نام مرد ... دانلود آهنگ مرد با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ.
  •  
  • دانلود آهنگ ایمان غلامی به نام مرد - دانلود آهنگ جدید

    shirazsong.com/دانلود-آهنگ-ایمان-غلامی-به-نام-مرد/
  •  
  • ۲۲ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ایمان غلامی به نام مرد با بالاترین کیفیت دانلود آهنگ ... کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما. کد زیر را ...
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مرد + متن

    wikily.rozblog.com/1394/.../-دانلود-آهنگ-جدید-ایمان-غلامی-به-نام-مرد.htm...
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مرد با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ ( ترانه : ایمان غلامی و امیر کیانی , آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی ) دانلود…, دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی ...
  •  
  • دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مرد

    tapmusic.ir › تک آهنگ › پاپ
  • Download New Music by Iman Gholami called Mard. Iman-Gholami-Mard-tapmusic. متن آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مرد. من مرد اون روزایه سختم که سختی منو از پا در ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 1,714
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,716
  • بازدید ماه : 5,716
  • بازدید سال : 169,315
  • بازدید کلی : 2,552,894