loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 82 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند - خبرگزاری تسنیم

3 ساعت قبل ... به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندر‌س اینیستا که او و هم‌تیمی‌هایش فردا شب (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ;...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند | وبسایت خبری و اطلاع ...

3 ساعت قبل ... خبرلایو – هافبک ۳۰ ساله بارسلونا در آستانه بازی با بایرن‌مونیخ به تمجید از سرمربی پیشین کاتالان‌ها پرداخت. آندر‌س اینیستا که او و هم‌تیمی‌هایش ;...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند - شهرخبر

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند. گوگل پلاس · فیس نما · کلوب · linkedin.

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند - برترین ها | خبر فارسی

2 ساعت قبل ... خبرگزاری تسنیم: آندر س اینیستا که او و هم تیمی هایش فردا شب (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ ;...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند - نود | خبر فارسی

2 ساعت قبل ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند ... به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، آندر س اینیستا که او و هم تیمی هایش فردا شب (چهارشنبه) در ;...

اخبار پارسیک - اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند

3 ساعت قبل ... به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندر‌س اینیستا که او و هم‌تیمی‌هایش فردا شب (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ;...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند | تسنیم نیوز

3 ساعت قبل ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند. خبرگزاری تسنیم: هافبک 30 ساله بارسلونا در آستانه بازی با بایرن‌مونیخ به تمجید از سرمربی ;...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند | برترینها

2 ساعت قبل ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند. هافبک ۳۰ ساله بارسلونا در آستانه بازی با بایرن‌مونیخ به تمجید از سرمربی پیشین کاتالان‌ها پرداخت.

خبریاب - اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند

1 ساعت قبل ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند ... به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، آندر‌س اینیستا که او و هم‌تیمی‌هایش فردا شب (چهارشنبه) در ;...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند - اخبار

3 ساعت قبل ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند . اخبار در این باره نوشت: اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند .

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند | دانلود فیلم | دانلود آهنگ ...

2 ساعت قبل ... http://www.bartarinha.ir/fa/news/201604/اینیستا-گواردیولا-و-لادروپ-الگوهای-من- بودند http://www.bartarinha.ir/fa/rss/allnews مجله اینترنتی ;...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند - آخرين اخبار روز

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند. ... آخرين اخبار روز · اخبار روز · مسی: هیچ رابطه ای با گواردیولا ندارم · ظریف چه کسانی را در توییتر دنبال می‌کند؟ خبردونی ;...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند - نیوهاب فارسی

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند. هافبک ۳۰ ساله بارسلونا در آستانه بازی با بایرن‌مونیخ به تمجید از سرمربی پیشین کاتالان‌ها پرداخت. مطلب در سایت ;...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند - فارسی - Shafaqna

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند. ... ری شهری:احمدی نژاد معتقد بود امام زمان شخصا او را هدایت می کند ... سبک زندگی شیبانی؛ الگویی برای مردم و مدیران ;...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند | ورزشی | آخرين اخبار

2 ساعت قبل ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند - ورزشی - برترین ها اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند مسی: گواردیولا روی بارسا شناخت دارد ;...

اخبار » اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند

2 ساعت قبل ... full-text است است های می کرد خطوط سایت مرور در آمریکا رزشی ام محبوبی سید را ندید. میزبانی در خبرگزاری و و پیامبر را آدم از یعنی میان برابر و رسانه ;...

ArtOnlines - اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند. عمومی / توسط تسنیم در 22 دقیقه پیش . خبرگزاری تسنیم: هافبک 30 ساله بارسلونا در آستانه بازی با بایرن‌مونیخ به ;...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند | سنینم

2 ساعت قبل ... هافبک ۳۰ ساله بارسلونا در آستانه بازی با بایرن‌مونیخ به تمجید از سرمربی پیشین کاتالان‌ها پرداخت.

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند| آرت آنلاین - بی بی سی ...

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند - عمومی / توسط تسنیم در 1 ساعت پیش خبرگزاری تسنیم: ه-اینیستا-گواردیولا-لادروپ-الگوهای-بودند.

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند - صفحه اصلی

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند · مورینیو و چلسی آماده مذاکره برای تمدید قرارداد تا سال 2019 · پلان 3 · علت ترس از مرگ · پلان 2 · امان از این دختران دانشگاه ;...

کد خبر: 93121910952 - ایسنا

10 مارس 2015 ... او نه تنها بازی را برای من آسان‌تر می‌کند بلکه باعث روانتر شدن حرکت تیمی نیز می‌شود. بازی کنار ... افراد در زندگی فوتبالی او چه کسانی بوده‌اند، گفت: در کودکی علاقه زیادی به پپ گوآردیولا و مایکل لادروپ داشتم. آنها الگوهای من بودند.

ایسنا - اینیستا: به پایان بازی در کنار ژاوی فکر می‌کنم

10 مارس 2015 ... بازی کنار ژاوی، به من و سایر بازیکنان حس خوبی می‌دهد. ... در پاسخ به این سوال که تاثیرگذارترین افراد در زندگی فوتبالی او چه کسانی بوده‌اند، گفت: در کودکی علاقه زیادی به پپ گوآردیولا و مایکل لادروپ داشتم. آنها الگوهای من بودند.

بارسلونا - اینیستا: از هیچ تیمی نمی ترسیم

آنها الگوهای من بودند. خوشبختانه رویای دوران کودکی‌ام برآورده شد و چهار سال پر از شادی و موفقیت را با گوآردیولا سپری کردم. من مدیون گوآردیولا هستم. او تاثیر زیادی در ;...

اینیستا:‌از رویارویی با هیچ تیمی نمی‌ترسیم | ورزش 3

29 دسامبر 2013 ... آنها الگوهای من بودند. خوشبختانه رویای دوران کودکی ام برآورده شد و چهار سال پر از شادی و موفقیت را با گواردیولا سپری کردم. من مدیون گواردیولا هستم ;...

گوارديولا و لادروپ الگوهاي بچگي من بودند اينيستا: رمز موفقيت در ...

گوارديولا و لادروپ الگوهاي بچگي من بودند اينيستا: رمز موفقيت در ثبات است در دنياي فوتبال، خيلي‌ها آندرس اينيستا را نمونه يك بازيكن كامل مي‌دانند. متفكر، جذاب، ;...

اینیستا: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

16 دسامبر 2014 ... آنها الگوهای من بودند. خوشبختانه رویای دوران کودکی‌ام برآورده شد و چهار سال پر از شادی و موفقیت را با گوآردیولا سپری کردم. من مدیون گوآردیولا هستم.

واکنش اینیستا به اظهارات هم تیمی سابقش - صراط نیوز

29 دسامبر 2013 ... آنها الگوهای من بودند. خوشبختانه رویای دوران کودکی ام برآورده شد و چهار سال پر از شادی و موفقیت را با گواردیولا سپری کردم. من مدیون گواردیولا هستم ;...

بارسانیوز - اینیستا

الگو های تو؟ من سال ها بازی ژاوی و اینیستا را تماشا کرده ام و همیشه سعی کرده ام هماننده این دو باشم ... دیداری که اگر بارسا در آن به پیروزی برسد، یازدهمین برد متوالی این تیم خواهد بود و بدین ترتیب، لوئیس انریکه از رکورد ده برد متوالی پپ گواردیولا با بارسا .... بوده‌اند، گفت: در کودکی علاقه زیادی به پپ گوآردیولا و مایکل لادروپ داشتم.

Football.ir - اینیستا: هیچوقت به توانایی هایمان شک نکردم

12 فوریه 2015 ... آنها الگوهای من بودند. ... کودکی‌ام برآورده شد و چهار سال پر از شادی و موفقیت را با گوآردیولا سپری کردم. من ... لادروپ: می‌خواهیم با لخویا تاریخ ساز شویم ;...

اینیستا: از هیچ تیمی نمی ترسیم - - فوتبالیسم

16 دسامبر 2014 ... آنها الگوهای من بودند. خوشبختانه رویای دوران کودکی ام برآورده شد و چهار سال پر از شادی و موفقیت را با گوآردیولا سپری کردم. من مدیون گوآردیولا هستم.

تمجید اینیستا از پپ گواردیولا - Football 111

29 دسامبر 2013 ... آندرس اینیستا هافبک تیم فوتبال بارسلونا که به مدت 4 سال زیر نظر پپ ... وی افزود: پپ و میشل لادروپ برجسته‌ترین ستاره‌های دوران کودکی من بودند، زمانی هم که ... به غیر از اینکه پپ الگوی فوتبالی‌‌ام بود او بود که من را به این سطح ;...

چاپارک - جشن يك‌سالگی شبکه نسيم برگزار مي‌شود

4 ساعت قبل ... ... مرزبان: تعطیلی تمرین کذب محض است · اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند · روسیه: مذاکرات هسته ای ایران در جهت مثبت پیش می رود.

چاپارک - درگیری های خونین بر سر یک قطعه زمین!

4 ساعت قبل ... ... مرزبان: تعطیلی تمرین کذب محض است · اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند · روسیه: مذاکرات هسته ای ایران در جهت مثبت پیش می رود.

اخبار ورزشی دیگر رسانه ها و سایت ها - خانواده بزرگ ورزش

میناوند: در فوتبال با هیچ کسی دعوا نکردم جز دیوید بکام/او عکس من را به دیوار خانه ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند, خبرگزاری تسنیم: هافبک 30 ساله ;...

سایر رسانه ها - پرتال جامع زنجانت - نیازمندیهای زنجان - تبلیغات ...

ثبت آگهی · اگهی های من · نظرات آگهی ها · تماس های آگهی ها · ثبت اطلاعات مشاغل ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند ... جلالی: فریادهایم بغض 15 ساله ام بود ;...

اخطار آخر به ایرلاین‌ ها - سیبنا پایگاه خبری اقتصاد ایران

2 ساعت قبل ... تاکنون ما هرچه مجوز دادیم، برنامه‌ای بود و اعلام کردیم که برای پرواز چارتری باید شرکت‌ها مجوز بگیرند، ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند

خط نيوز - اینیستا: مسی هیچ گاه رقیب من نبوده است

5 فوریه 2013 ... رفتن گوآردیولا رویدادی عادی بود و او با توافق باشگاه جدا شد . این مساله ... الگوی اینیستا در دوران کودکی چه کسی بوده است؟ دوست دارید از کدام بازیکن تقلید کنید؟ - در زمان کودکی علاقه زیادی به گوآردیولا و مایکل لادروپ داشتم.

اینیستا: هیچوقت به توانایی هایمان شک نکردم - خبرگزاری ایسنا ...

12 فوریه 2015 ... درست است که خیلی دیر به گل اول رسیدیم ولی من هیچوقت به توانایی هایمان شک نکردم و می دانستم که اگر ... زندگی فوتبالی او چه کسانی بوده اند، گفت: در کودکی علاقه زیادی به پپ گوآردیولا و مایکل لادروپ داشتم. آنها الگوهای من بودند.

مرور اخبار - صفحه 16200 - آذر نیوز آنلاین - azarnewsonline.com

3 ساعت قبل ... همایش اصلاح‌طلبان رجعتی کور به دوران دوم خرداد بود/ نگرانیم جریانات ... نشان می‌دهم چه کسی رئیس است · اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند ;...

اینیستا: به پایان بازی در کنار ژاوی فکر می‌کنم - اخبار روز

10 مارس 2015 ... بازی کنار ژاوی، به من و سایر بازیکنان حس خوبی می‌دهد. ... به این سوال که تاثیرگذارترین افراد در زندگی فوتبالی او چه کسانی بوده‌اند، گفت: در کودکی علاقه زیادی ( excess ) به پپ گوآردیولا و مایکل لادروپ داشتم. آنها الگوهای من بودند.

ملت ایران | ضیافت شام عابدزاده در رستوران آیریس + تصاویر

21 آوريل 2015 ... ... از جمله فوتبالیست های این دورهمی در رستوران آیریس سعادت آباد بودند. ... اینیستا : گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند; • ۱۶ نکته ضدچاقی برای ;...

خبر - برانکو: با دست پر از قطر برمی‌گردیم - آاونا

... دنبال نتیجه برد و کسب حداکثر امتیاز خواهند بود، چون با کسب نتیجه خوب و حتی برد می‌توانیم راه صعود به مرحله دوم ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند ;...

آندرس اینیستا: قبل از جام جهانی آفریقای جنوبی دچار افسردگی شده ...

29 مارس 2014 ... من گذاشتم تا جاذبه کار خودش را بکند و پس از آن بود که توپ درون دروازه رفت. ... دنبال می کردم اما با این که زیدان از هر نظر تکرار نشدنی است، الگوی اصلی من در فوتبال میشل لادروپ بود. ... اینیستا: با گواردیولا هیچ چیز غیر ممکن نیست.

علیزاده سه تارش را برای کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی فروخت ...

مبلغی در حدود ۲۰ میلیون تومان بود. ... باواریایی‌ها با لواندوفسکی و بدون ریبری وارد بارسلونا شدند · اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند · دعوت ۲۶ بازیکن به ;...

اینیستا: گواردیولا من را به سطح فعلی‌ام رساند - جوان ایرانی

29 دسامبر 2013 ... ملی‌پوش اسپانیایی گفته گواردیولا الگوی دوران نوجوانی‌اش بود. به گزارش جوان ... او و مایکل لادروپ مهم‌ترین بازیکنان دوران کودکی من بودند. زمانی که ;...

هواداران لیونل مسی - اینیستا: جایگاه کنونی ام را مدیون گواردیولا هستم

30 دسامبر 2013 ... ملی پوش اسپانیایی بارسلونا پپ گواردیولا را الگوی دوران نوجوانی خودش ... چیزی که در بازی او مرا شگفت زده می کرد دید باز و توانایی او در ساختن بازی بود. ... دهد:" او میشل لادروپ مهم ترین بازیکنان در دوران کودکی من بوده اند و وقتی که ;...

اینیستا: قبل از جام جهانی 2010 دچار افسردگی شدم | - اخبار ورزشی 3

28 مارس 2014 ... اینیستا او فاش کرد که پیش از آغاز رقابت ها، به دلیل چند مصدومیت و ... اما الگوی من، مایکل لادروپ بود. ... پپ گواردیولا به دنبال جذب سرخیو راموس.

فیلم: اختراع عجیبِ دستگاه سیگاری! - Bartarinha.IR | برترین ها

ظریف چه کسانی را در توییتر دنبال می‌کند؟ مسی: هیچ رابطه ای با گواردیولا ندارم · چراغ سبز ذوب‌آهن به اخراجی پرسپولیس · اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند.

اخبار روز فوتبال - مطالب ابر مایکل لادروپ

29 دسامبر 2013 ... اینیستا: گواردیولا من را به سطح فعلی‌ام رساند. تاریخ : یکشنبه 8 ... ملی‌پوش اسپانیایی گفته گواردیولا الگوی دوران نوجوانی‌اش بود. کلمات کلیدی ;...

باواریایی ها با لواندوفسکی و بدون ریبری وارد بارسلونا شدند - چی 24

فردا مشخص خواهد شد که شرایطم چگونه خواهد بود اما من از هیچ چیز نمی‌ترسم. در همین حال فرانک ریبری ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند • دعوت ۲۶ بازیکن به ;...

نیوزآپ - تشکیل شورای مشترک ایران و الجزایر در اتاق بازرگانی الجزایر

دوستان شرح پریشانی من گوش کنید [ يكشنبه، 13 ارديبهشت ماه، 1394 ] 1 مشاهده ... 17 :52 » اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند · 17:41 » رشد 10درصدی ;...

چراغ سبز ذوب آهن به اخراجی پرسپولیس - برترین ها

2 ساعت قبل ... صادقیان گفته بود بهترین راه برایش رفتن به یک باشگاه خارجی است اما با توجه به نبود مشتری ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند.

خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه منچستر يونايتد: Manchester United F ...

... فرر, گواردیولا, کلایورت, کومان, هانس کرانکل, کوبالا, لادروپ, گری لینکر, اواریستو, مارادونا ... زوبیزارتا, کوکو, کارلس پویول, دکو , رونالدینهو, اتوو,مسی ، ژاوی ، اینیستا و . ... رونالدینیو تو جام جهانی ستاره شد و تو پاریسن ژرمن هم معروف بود ... حق با شماست من دیگه بحث نمیکنم فقط یه نکته ای رو بگم تموم کنم بره.

عاشقان بارسا و MSN بهتینا

در حالی که بارسلونا در حال انجام بازی با یک رقیب قدرتمند بود، ساگیگائو داشت ... نمایندگان لئو مسی بود و صحبت های او را شینده و به ساگیگائو گفت من فکر می کنم که ..... اینیستا به دلیل عملکردش در طول فصل گذشته ی برای بارسلونا و راکیتیچ ...... فابرگاس پیش از این اعلام کرد که گواردیولا الگوی دوران کودکی او بوده است و به ;...

وحشتناک ترین مرگ سال 2011 عکس - پرشین فال

جسد این مرد میان سال که در تصویر زیر مشاهده میکنید کاملا پخته شده بود. .... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند , فرزند شهید مطهری: نقد وضعیت آمریکا نتیجه ;...

عاشقان بارسا و MSN اسپیناد

در حالی که بارسلونا در حال انجام بازی با یک رقیب قدرتمند بود، ساگیگائو داشت ... نمایندگان لئو مسی بود و صحبت های او را شینده و به ساگیگائو گفت من فکر می کنم که ..... اینیستا به دلیل عملکردش در طول فصل گذشته ی برای بارسلونا و راکیتیچ ...... فابرگاس پیش از این اعلام کرد که گواردیولا الگوی دوران کودکی او بوده است و به ;...

کاوشگر سبنا

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند. 2 دقيقه پيش. باواریایی‌ها با لواندوفسکی و بدون ریبری وارد بارسلونا شدند. 2 دقيقه پيش. تبریزی: دوست دارم حسن زاده ;...

جوساز – تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان

اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند5 ساعت; روزهای سرنوشت‌ساز پیش روی عزت‌اللهی5 ساعت; زمان حضور در ورزشگاه تعیین‌کننده جایگاه تماشاگران5 ساعت ;...

simpleNewz - غولهای کاتالان RSS Feed for 2014-12-16

16 دسامبر 2014 ... 2- من سیتی در لیگ جزیره با 36 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد، پشت سر چلسی با ... از مهمترین بازیکنان من سیتی بازی نخست برابر بارسا را محروم خواهد بود. .... اینیستا در گفت‌وگویی که با روزنامه مارکا اسپانیا داشت، گفت او و ... گفت: در کودکی علاقه زیادی به پپ گوآردیولا و مایکل لادروپ داشتم. آنها الگوهای من بودند.

وب سایت رسمی خاندان مجدی

گواردیولا و لادروپ الگوهای بچگی من بودند اینیستا: رمز موفقیت در ثبات است در دنیای فوتبال، خیلی‌ها آندرس اینیستا را نمونه یک بازیکن کامل […] ;...

تیم منتخب تاریخ بارسا از نظر شما! [بایگانی] - بزرگترین سایت و ...

خواستید میتونید ذخیره هم انتخاب کنید به دلیل گیر دادن امیر من رفتم تیممو عوض کنم :4: ... اثر یکی مثل لادروپ یا دکو خیلی بیشتر از مارادونا بوده! ..... زوبی زارتا - پویول - کومان -آلوز - ژاوی -ریوالدو -کرایف -اینیستا - مسی - رونالدینهو - رومایو ..... dm صددرصد گواردیولا (الگوی من توی بازیهای تو کوچه بود همیشه ;...

موتور جستجوی سلبریتی 4

منصوريان: تقابل ما با العين تهاجمي توأم با منطق خواهد بود. آلوده بودن هنداونه‌های ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند ... مسی: هیچ رابطه ای با گواردیولا ندارم.

خودم

خودم - من خیلی آدم خوبی هستم - خودم. ... حالو دیگه من من میکنه ، هیچ خودشم نمیشکونه ... در ۱۴ مارس ۱۹۰۹ میلادی، بارسلونا به ورزشگاه اینداستریا که بزرگتر بود و ۸٬۰۰۰ نفر .... اسیبو گواردیولا لادروپ سالیناس استویچکوف فینال جام‌ملت‌های اروپا در سال۱۹۹۲ .... آندرس اینیستا در سن 12 سالگی و وقتی که استعداد یاب های بارسلونا او را در حال ;...

اینیستا با گواردیولا هیچ چیز غیر ممکن نیست | جستجو در وبلاگها ...

نتایج جستجوی عبارت اینیستا با گواردیولا هیچ چیز غیر ممکن نیست از بین ... کرده ام اما شرم می کنم که با میشلل لادروپ بازی نکردم او قهرمان دوران کودکی من بود.

چگونگی تغییرات تاکتیکی در فوتبال دردهه ی اول قرن بیست و یکم

2 فوریه 2012 ... زمانی که مارکوتی این مقاله را می نوشت گواردیولا می باید در اوج خود بوده باشد اما ... " داویدز- زیدان" در یونتوس یا "روی کین-اسکولز" در منچستر بود . ... من تغیر نکرده ام ، مهارتم مطرود نشده و به پایان خود نرسیده است. ... بنظر می رسد ) ترکیب" ژاوی و اینیستا " در اسپانیا و رقابتهای لیگ قهرمانان در اندازه های بین المللی است.

انجمن رسمی کل کل - اخبار باشگاه بارسلونا اسپانیا در فصل 2013-2014

27 مارس 2014 ... او در ابتدای فصل خبر جدایی اش را اعلام کرده بود و علی رغم رضایت هواداران و ... دقیقه 4: پاس زیبای آندرس اینیستا را لیونل مسی به گل تبدیل کرد اما داور به .... ژاوی هرناندز: گواردیولا و آراگونس برترین سرمربیان دوران بازیگری ام بوده اند ... زیدان از هر نظر تکرار نشدنی است، الگوی اصلی من در فوتبال میشل لادروپ بود.

خانه - غولهای کاتالان

منبع : غولهای کاتالانانریکه: ملاقات با گواردیولا برای همه کاتالان ها ویژه است ... عدم حضور اینیستا: انریکه در رابطه با شرایط فیزیکی اینیستا نیز عنوان کرد اینیستا بسیار بهتر ... منظور من این است که شما به مسی، سوارز و نیمار نگاه کنید. ..... اولین بازی در 6 آوریل 2008 بود که هدایت این تیم را میشل لادروپ دانمارکی بر عهده داشت و آن ;...

اندرس اینیستا - سلطان پاس ژاوی

21 ژانويه 2014 ... پله در صحبت هایی به چابی گفت:« اگر من در کنارتو و اینیستا بازی می کردم، تعداد گلهایم 1200 تا نمی ماند و 3000 تا می شد. .... او به مارکا گفت:" بارسای گواردیولا شکل کامل شده تیم رویایی ما بود. .... فوتبالي او چه کساني بوده‌اند، گفت: در کودکي علاقه زيادي به پپ گوارديولا و مايکل لادروپ داشتم. آنها الگوهاي من بودند.

پایان دور هفتم مذاکرات ظریف و کری - خانه

19 مارس 2015 ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند · تقدیر موگرینی ازنقش چین در مذاکرات هسته‌ای · چرایی حمایت از حضور هدایتی در پرسپولیس!

foootbaaaaaall moooootttbaaaaalll

اگر هافبکهای پاسور مانند گواردیولا در سال 2004رو به انقراض بودند با حضور او در نقش سر ... هایی مانند میشل لادروپ هریستو استواییچکف و روماریو را در بهترین حالت صاحب ... که نامشان در نظرسنجی اولیه دیده می شد:« فرناندو ایه رو، خنتو، چابی و اینیستا». .... او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مسی یک الگو برای همه است؛ از جمله برای من.

پایگاه خبری آنلاین ۱۱۰ ** نتیجه جستجو - پایگاه خبری آنلاین110

اینیستا: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم هافبک بارسلونا می‌گوید تیمش از تقابل با هیچ تیمی در لیگ قهرمانان ترس ندارد. ... او چه کسانی بوده‌اند، گفت: در کودکی علاقه زیادی به پپ گوآردیولا و مایکل لادروپ داشتم. آنها الگوهای من بودند. ... من مدیون گوآردیولا هستم.

کام یو - لقب‌ جدید علی دایی در مسکو

13 فوریه 2015 ... ميزبانان در حالي به استقبال دايي آمده بودند که تصاويري از او و لباس تيم ملي ايران و باشگاه ... اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند.

بارسلونا - Blogfa

بوسکتس که در بازی قبل برابر وایکانو به استراحت پرداخته بود در این بازی ... ساندرو راسل اعلام کرد که اینیستا یکی از ارکان بارسا است و حضور او در تیم ضروری است. ... را روشن سازد: «باشگاه ماه هایی که من مریض بودم به من پولی پرداخت نمی کرد». ...... اسیبو گواردیولا لادروپ سالیناس استویچکوف فینال جام‌ملت‌های اروپا در سال۱۹۹۲

درآوردن ۲ کیلو مو از شکم یک دختر!+عکس | جی نوزده

21 نوامبر 2014 ... من دانشجو هستم و بعد از ماه رمضان امتحان دارم و درسم هم برایم بسیار مهم .... جلسه سه جانبه احزاب اصولگرا , اینیستا: گواردیولا و لادروپ الگوهای من بودند ;...

رنج باند - rangeband بارسا نیوز

سیلوا میشل لادروپ بازیکن سابق بارسلونا و رئال مادرید را الگوی خود خواند . .... به نظر من عادی خواهد بود که امتیازات خاصی به او داده شود. .... اینیستا در دقیقه 41 پاس گل دیگری برای وی فراهم کرد و در نهایت روی توپ ارسالی از ... من مدیون گوآردیولا هستم.

رونالد کومان: می خواهم مربی بارسلونا شوم - دانلود کلیپ جدید

17 مارس 2015 ... سال گذشته، سال سختی بود اما من می خواهم از صفر شروع کنم و مطمئنم که در ... 11_کاپ | رکساچ: کومان تاثیر زیادی روی گواردیولا داشت/ بازی خوانی پپ ... سوم آندرس اینیستا اسپانیا بارسلونا 10.91 درصد رونالدو که در سال های 2008 و .... در حالی که باشگاه با ستاره‌های بین‌المللی چون روماریو، رونالد کومان، میشل لادروپ و

لواندوفسکي: مشکلي با گوارديولا ندارم - sportin.ir | اسپورتین

23 فوریه 2015 ... می‌دانم که همه از من انتظار دارند. با مربی هم مشکلی ... با آنهمه تلاشی که در تمرینات اخیر از خودش نشان داد واقعا حقش بود بالاخره گل بزند. این بازی یک ... مصاحبه درخشان و لادروپ قبل بازی (ویدیو) ... اینیستا: لمپارد یک الگوی جهانی است.

باشگاه فوتبال بارسلونا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

در ۱۴ مارس ۱۹۰۹ میلادی، بارسلونا به ورزشگاه اینداستریا که بزرگتر بود و ۸٬۰۰۰ .... یوهان کرایف در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌های اروپا گفت: «من بارسلونا را به ... در حالی که باشگاه با ستاره‌های بین‌المللی چون روماریو، رونالد کومان، میشل لادروپ و ... چون خوزه ماری باکرو، جوزپ گواردیولا و تکسیکی بگیریستین را به زمین می‌برد.

سایت تفریحی - رونالد کومان: می خواهم مربی بارسلونا شوم

17 مارس 2015 ... سال گذشته، سال سختی بود اما من می خواهم از صفر شروع کنم و مطمئنم که در ... 11_کاپ | رکساچ: کومان تاثیر زیادی روی گواردیولا داشت/ بازی خوانی پپ ... سوم آندرس اینیستا اسپانیا بارسلونا 10.91 درصد رونالدو که در سال های 2008 و .... در حالی که باشگاه با ستاره‌های بین‌المللی چون روماریو، رونالد کومان، میشل لادروپ و

تایپیک هواداران بارسلونا و رئال مادرید+ نظرسنجی - صفحه 54 - رپ ...

11 دسامبر 2011 ... 1997-2000، فرانک رایکارد 2003 تا 2008 گواردیولا 2009 تا کنون ... آمور، باکرو، بگریستاین، سزار، هانس کرانکل، کوبالا، لادروپ گری لینکر، ... اینیستا . ... می توانم پنج ساله تمدید کنم و همه چیز باثبات تر خواهد بود. ... من بارها گفته ام که هیچ جایی بهتر از بارسا برایم نیست. ... او یک الگوی خوب برای تمام ماست.

کرویف: آلمان‌ها پیام‌آور فوتبال واقعی بودند - قهوه داغ

الف) پپ گواردیولا ب) یوهان کرایف ج) تیتو ویلانوا د ) میشل لادروپ … ... در این میان والدین به عنوان الگوهای واقعی نیاز دارند تا عواملی همچون صداقت، آراستگی، … ... سال ۲۰۰۶ و ۸۶ خودمون رو فراموش نمیکنم که چقدر پیام آور شادی برای من بودند . …… رو .... فوتبال جهان نظیر لیونل مسی، رونالدینیو، اینیستا، داوید ویا،یوهان کرایف، زیدان،

15 بازي 9 امتياز؛ 7بازي 15 امتياز | ورزش 3

... تیم دوم نیم فصل است در حالی که آنها در پایان دور رفت تیم آخر جدول بودند. ... بازی بایرن مونیخ ‎-‎ پورتو (ویدیو) گواردیولا: تنها می‌توانم از بازیکنانم تشکر کنم ... با آسیا (گزارش تصویری) انریکه: ما شانس اول قهرمانی نیستیم اینیستا: می خواهیم به ... را به اسم من بنویسید ایرانپوریان: این شکست را جبران می کنیم کروس: اتلتیکو ;...

فوتبال بارسا، فوتبال کوچه و خیابانی، درسطحی حرفه ای است؛ آن توپ ...

9 جولای 2012 ... او به من احترام می گذاشت؛ چون ایده های او دقیقا مثل من بود. فقط یک ... بارسا الگوی یک تیم مدرن است؛ تیمی که در آن همه حمله می کنند و به دروازه حریف می رسند. ... فکر نمی کنی که او اندکی اغراق کرده؛ آنهم درتیمی که مسی، چابی و اینیستا رادارد؟ نه. ... ذوب آهن 2 - استقلال خوزستان 1 | گواردیولا هم نتوانست یحیی را متوقف کند.

لادروپ: می‌خواهیم با لخویا تاریخ ساز شویم - تاکوما

21 آوريل 2015 ... لادروپ: می‌خواهیم با لخویا تاریخ ساز شویم - تاکوما در این باره نوشت: لادروپ: می‌خواهیم ... این سرمربی دانمارکی در این خصوص گفت: من خیلی خوشحالم. ... یکی از آنها این بود که بازیکنان زیادی را داشتیم که در تیم‌ ملی خودشان در مسابقات ... اینیستا : برای گواردیولا غیرممکن وجود ندارد0 بازدید - 1 دقیقه پیش; چرا «ظريف» ;...

مدود:تختی مَرد و پهلوان واقعی بود+تصاویر - مازندلیگ - اخبار ورزشی ...

6 ژانويه 2015 ... هم دوره‌‌ای‌های تختی و حتی آنهایی که او را ندیده‌اند، تختی را الگوی اخلاقی خود قرار ... تختی تا آخرین لحظه، مردانه و تمیز کشتی گرفت و از پای ناراحت من ;...

اینیستا: می خواهیم به فینال برسیم - خبرخوان آساکـ پیامکـ

22 آوريل 2015 ... آندرس اینیستا که در بازی رفت مقابل پی اس جی مصدوم شده بود و در بازی مقبال ... تاثیر فشار بازی بایرن روی پپ گواردیولا (عکس) ... تونی اولیویرا: این باخت را به اسم من بنویسید ... لادروپ: با برد این دیدار به مرحله بعد می رویم.

لینک فقط برای اعضا سایت قابل مشاهده هست ، برای دیدن لینک ها باید ...

رسمی؛ اینیستا بعد از تمدید قرارداد: سالهای زیادی پیش روی خود و بارسلونا می بینم ... "خواسته من و باشگاه یکی بود؛ تنها مسئله زمان در تمدید قرارداد من مطرح بود. .... الگو و سمبل فوتبالی کلودیو سرخیو آگوئروست و طرفدار تیم راسینگ د آویاندا است. ... چه کسانی بوده‌اند، گفت: در کودکی علاقه زیادی به پپ گواردیولا و مایکل لادروپ داشتم.

File BARCELONA.BLOGFA.COM ژاوی و اینیستا Xavi

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | قالب وبلاگ | پروفایل درباره وب .... بارسایی که رایکارد ساخت و گواردیولا به کمال رساند باید بازسازی شود. ... قبل از مسابقه اینیستا از علاقه به گلزنی در برنابئو گفته بود و حالا شیرینی ... در این روزهای قدرت نمایی بارسا، جویا شدن نظر دوباره یاوه گویانی چون توشاک، لادروپ و والدانو دیدنیست!

ستاره های دنیای ورزش در مورد اینیستا؛ او بی نظیر است - Isport.ir

در این گزارش نظر ده ها فوتبالیست و شخصیت مهم ورزشی را در مورد اینیستا ملاحظه ... او هر روز چیزهای جدیدی به من و باقی بازیکنان یاد می دهد و از او بسیار آموخته ام چه در ... دنی آلوس : وقتی به بارسا آمدم او بازیکن بزرگی بود. ... پپ گواردیولا : سالهاست که او تبدیل به بازیکنی بی همتا شده است. ... مایکل لادروپ : تمام توانایی های او ذاتی است.

کلوپ هواداران بارسلونا ( 65 ) [آرشیو] - صفحه 2 - Asre Javan

پويول، اينيستا و پيکه در سالن به انجام مراحل ريکاوري خود پرداختند. ... ترک کردن بارسا (http://fcbarca.ir/) تصمیم سختی بود ، اما فکر میکنم برای من و باشگاه ..... این مربی 44 ساله در این تابستان جانشین پپ گواردیولا شد و این تیم را در فصل جدید ..... بوسکتس اظهار داشت: «پویول و ژاوی الگوهای من هستند و من دوست دارم مانند آنها باشم و ;...

بايرن مونيخ مذاکره با گوارديولا را رد کرد

15 ژانويه 2013 ... باشگاه بايرن مونيخ هر گونه توافق با پپ گوارديولا براي قبول هدايت اين تيم در تابستان 2013 را رد کرد. منابع ایتالیایی گزارش داده بودند باشگاه بایرن مونیخ با پپ گواردیولا برای جانشینی ... آلبا: به داور گفتم چرا همیشه من؟ ... اینیستا: هیچ شانسی به اسپانیول ندادیم ... لادروپ: بارسلونا قدرتمندتر از بایرن است.

ورود هر گونه رئالی ممنوع است

کاپیتانهای تیم یعنی اینیستا، والدس، ژاوی و پویول به همراه صدای موزیک وارد زمین چمن خواهند ... مرد فرانسوی قادر به حضور در این جشن نخواهد بود، اما گواردیولا و تیتو حاضر خواهند بود و ... ژاوی: «بالا بردن جام قهرمانی برای بهترین تیم دنیا، برای من بزرگترین افتخار است». ... پیکه درباره هواداران گفت: «آنها برای ما الگو و سرمشق هستند».

مطالب جدیدتر - فقط بارسایی ها بیان تو!

قطعا فرصت یش آمده نقطه عطفی در تاریخ کاتالونیا خواهد بود. .... در این پست حضور داشته باشد و به نظر من شایستگی آن را دارد و کارش را به نحو احسنت انجام می دهد».

کاریکاتور روزنامه - سربازان آبی و اناری پوش

یکی از آنها میتوناد "قربانی" شود و جایش را به اینیستا بدهد ... پویول:من مثل همیشه حالم خوب خواهم شد و زود برمیگردم ... در بازي اي که تيم يوهان کرويف 1-2 در هفته ي هجدهم با گل هاي لادروپ و اسپاسيچ پيروز ..... فن‌گال در فصل 1997-98 و پپ گواردیولا در فصل 2009-10 مربیانی بودند که موفق شدند در 6 بازی ابتدای فصل به پیروزی برسند.

غولهای کاتالان

سویا و 31 بازی بدون شکست (23 بازی در لالیگا) در رامون سانچز پیسخوان: من نمی دانم .... همچنان کمک زیادی به بارسا بکند و او را الگویی برای سایر بازیکنان ‏دانست: "از اینکه ... شب گذشته گوارديولا در آليانس آره نا، برای صدمين بار روی نيمکت بايرن مونيخ ..... این بار اینیستا بود که با یک پاس عالی، سوارز را البته در موقعیت آفساید ;...

آبی اناری ها - صفحه اصلی

15 آگوست 2014 ... اینیستا (1) ... شرایط من در چند وقت اخیر واقعا سخت و دشوار بود. ... پس از تصمیم به جدایی گواردیولا از نیمکت بارسلونا در پایان فصل ..... الگوی بزرگ برای تقلید است وحس رقابتی او غیرقابل مقایسه است. ... نیمار درموزه بارسا از 4توپ طلای و سه کفش طلای مسی، توپ طلای استویچکوف و پیراهن مارادونا، لباس لادروپ و ;...

***مقالات و تحليل هاي روز فوتبال جهان*** [بایگانی] - صفحه 2 ...

کلا اینیستا یه بازیکن کاملی هستش و من خیلی خیلی قبولش دارم ... یه نسل جوون و البته کاربلد رو میدون داد که خیلیم نتیجه بخش بود. ..... کارلوس، باکرو، سالیناس ( گویگوچا)، استوئیچکوف، لادروپ، گواردیولا (الکسانکو) و اوزه بیو.

بیوگرافی کارلس پویول سافورکادو - بارسلونا محبوب قلبها - Blogfa

آنها برای مساوی آمده بودند و فقط دنبال این بودند که از پیروزی ما با گل های زیاد ... در مورد بازی روز شنبه مقابل مادرید گفت: «من می دانم که بازی روز شنبه بازی سختی خواهد بود اما ..... لوئیز انریکه, فرر, گواردیولا, کلایورت, کومان, هانس کرانکل, کوبالا, لادروپ, ... به عنوان کاپیتان و تعصبی که به پیراهن بارسا دارد الگوی تمام بازیکنان است.

تاریخچه تیم بارسا - فقط بارسا - loxblog.Com

بارسا/بارسا دنیای من بارسا ... پپ گواردیولا. ... میشل لادروپ. ... آندرس اینیستا. .... و اما افتتاح زمین رسمی باشگاه سرآغازی بود بر کسب عناوین متعدد قهرمانی برای ;...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 404
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 2,532
  • بازدید ماه : 8,719
  • بازدید سال : 113,989
  • بازدید کلی : 2,497,568