loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 599 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان عشق و اسارت با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:این داستان درمورد دختر مغرور اما شیطونیه به اسم مانیاست که سند قلبش شیش دونگ خورده به نام پسری مغرورتر از خودش به اسم مانی، عشقی ناب بین دختر و پسرقصمون به وجود میاد، به وجود اومدن این عشق ناب همانا و.

.

رمان عشق و اسارت

رمان عشق و اسارت

ادمین بازدید : 750 جمعه 08 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان سلطانه با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

درباره ی امپراطوری عثمانی در دوره مورد نظر ما، کتاب های فراوانی نوشته اند . بسیاری از وقایع تاریخی مورد بحث در این نوشتار را میتوان در این کتب تاریخی مطالعه کرد. اما ما هرگز نمیتوانیم به کنه آنچه در پشت دروازه های آهنین و بسته باب عالی گذشت پی ببریم و دریابیم که علت و انگیزه آن همه خشونت و بربریت و آن همه تعصب و هیجان احساسات چه بوده است . بنابراین و از این دیدگاه، نوشتار ما داستانی تخیلی است. تنها آنان که قرن ها از مرگشان میگذرد و خاک در کاسه چشم دارند، می دانند این قصه تا چه حد به واقعیت نزدیک است .

.

رمان سلطانه

رمان سلطانه

ادمین بازدید : 1739 جمعه 08 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان سوگلی حرمسرا با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان: شاهزاده “جلال‌الدین میرزا”، پسر سفاک فتحعلی شاه، با اهل حرم خود در عمارتی بزرگ در كنار رودخانه قزل‌اوزن ساكن بود. هر از چند گاهی صدای داد و فریاد و ضجه زنی از خانه بلند می‌شد و این موضوع برای مردم عادی شده بود. مردمی كه با خواجه‌های حرمسرا رابطه داشتند، شنیده بودند كه شاهزاده به علت نداشتن اولاد، هر دو سه ماه یك بار دختر بیچاره‌ای را به حرمسرای خود داخل می‌كند و چون به مقصود نمی‌رسد و صاحب اولاد نمی‌شود، او را با زجر و شكنجه زیاد به نزد دختران بدبخت دیگر می‌فرستد كه فدایی این آرزوی موهوم و غیرعملی او شده بودند.

.

رمان سوگلی حرمسرا

رمان سوگلی حرمسرا

ادمین بازدید : 375 جمعه 08 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان آغاز سرنوشت با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:در مورد دختری به نام آوا ست که در تصادف مادرش رو از دست میده و چون پدرش هم سالها قبل فوت شده به ناچار به خ و نه ی خاله اش میره…

.

دانلود رمان آغاز سرنوشت

دانلود رمان آغاز سرنوشت

ادمین بازدید : 2799 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان عشقم باران با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان :داستان درباره دختری به اسم بارانه که پدر مادر ش خیلی وقت پیش فوت میکنند. تنها زندگی میکنه اما چون دختر زبون درازیه مورد آزار  پسری به اسم ساشا قرار میگیره…ساشا کم کم روی باران حساس میشه باران هم از این نقطه ضعف ساشا استفاده میکنه تا انتقامشو بگیره  اما…..

.

رمان عشقم باران

رمان عشقم باران

ادمین بازدید : 2695 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان جنون بی قانون با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:کلا خلاصه نویسیم ضعیفه ولی در کل این و بگم این داستان در راستای می گل نوشته شده ولی نمیشه گفت ادامه ی می گل هست…در مورد عشق شهریار و عطرین که موانع زیادی پیش روشونه!!..پایان خوشاز نظر خودم داستان جدیدیه..حد اقل من این موضوع رو جایی نخوندم..سعی کردم یه کم از فضای همخونه شدن بیام بیرون!!تا حد امکان فضاها اتفاقات قانونی و…رو با تحقیق مینویسم..ولی اگر باز هم ایرادی وارد بود مثل همیشه با کمال میل میشنومو در صورت امکان ترتیب اثر میدم!!

.

رمان جنون بی قانون

رمان جنون بی قانون

ادمین بازدید : 484 جمعه 01 بهمن 1395 نظرات (0)

 

دانلود رمان خشم و سکوت با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان:تارا که میخواهد در عروسی نامزد سابقش تنها نباشد ، با پرداخت ده پوند پسری خوشقیافه را با خود به عروسی میبرد . خیلی تصادفی عکس تارا و آن پسر  به عنوان نامزد در روزنامه چاپ میشود . برادر بزرگتر  تارا که صاحب ارث تارا تا زمان رسیدن به سن قانونی است،روزنامه و عکس را میبیند و تارا مجبور میشود پسر را به عنوان نامزد واقعی خود به برادرش معرفی کند.

.

دانلود رمان خشم و سکوت

دانلود رمان خشم و سکوت

.

 

ادمین بازدید : 10912 چهارشنبه 29 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رمان گناهکار با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان :زندگیمو پر از سیاهی کردم. پر از نفرت و تاریکی..فقط به خاطر همون عذابی که همیشه ازش دَم می زد. انقدر که برای خودم این واژه ی گناهکار رو تکرار کردم تا تونستم کاری کنم بشه ملکه ی ذهن و روح و قلبم.اون شعارش دوری از گناه بود ولی عملش… یک گناهکار ِ حرفه ای بود..یه ادم از جنس تاریکی ولی با ظاهری شیشه ای ، شکست..بالاخره تونست ظاهر شیشه ای وشکننده ش رو هزار تیکه کنه. و اونوقت بود که ظاهر زشت و پلید گناهانش نمایان شد. و من دیدم ، به چشم دیدم. بزرگترین گناهان اون افراد گناهکار رو دیدم و نفرت رو تو وجودم پرورش دادم. نفرت همون چیزی که بر قلب سنگی من حکومت می کرد.. من…
آرشام… اسمم گناهکار ، رسمم تباهکار…

 

رمان گناهکار

رمان گناهکار

ادمین بازدید : 317 چهارشنبه 29 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رمان غریبانه با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان از زبان نویسنده:غریبانه تمی از واقعیت داره و مخلوطی از تخیلات و تراوشات ذهنی خود بنده می باشد.:سعی میکنم انتهای داستان رو مخلوطی از واقعیت بنویسم و یه جورایی که شما رو راضی کنه هوم؟ قبوله؟داستان از زبان شخص اول داستان که یه دختره بیان میشه… مضمونش هم اجتماعی و احساسی و مخلوطی از خنده و گریه..

.

رمان غریبانه

رمان غریبانه

ادمین بازدید : 2274 شنبه 25 دی 1395 نظرات (0)

دانلود رمان دختر سیبیلو با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان : خلاصش اینه که دختری به نام سایه عاشق پسر عموش میشه … اما تصور میکنه اون دوستش نداره واسه اینکه بفهمه اونم دوستش داره قضیه رو به اولین خواستگارش میگه تا راهی پیدا بشه و اونم کمکش میکنه … از اون طرف هم پسر عموش به اجبار با ی دختری که اصلا دوستش نداره نامزد میکنه چون اونم فک میکرده دختر داییش اونو دوست نداره !

.

رمان دختر سیبیلو

رمان دختر سیبیلو

تعداد صفحات : 387

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 271
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 413
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 2,960
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 6,962
  • بازدید ماه : 6,962
  • بازدید سال : 170,561
  • بازدید کلی : 2,554,140