loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 275 جمعه 29 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:فضای رمان کاملا واقعی ودر بستر خانواده های معمولی وسنتی وصمیمی روایت می شود!رمان از زبان دختر شاد ومهربانی به نام ایرن است .استخوانبندی اصلی داستان را عشق ایرن به سروش پسرعمویش تشکیل می دهد اما در کنار این عشق، ایرن باورهایش به مرور تغییر می کند که این تغییر مثبت را مدیون چند نفر است.

.

رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم

رمان وقتی به یک مرد مبتلا شدم

ادمین بازدید : 1159 جمعه 29 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان فاجعه زیبا با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:اَبی دختر خیلی خوبیه . نوشیدنی نمی خوره , فحش نمیده و محافظه کارانه لباس میپوشه . اون فکر میکنه اینجوری میتونه از گذشته ی تاریکش فرار کنه . گذشته ی کهبه خاطرش ,همراه بهترین دوستش امریکا ,به ایسترن امده تا یه شروع تازه داشته باشه . ابی فقط یه هدفداره : دوری کردن از دردسر .تراویس مددوکس, خود دردسره …پسر بد دانشگاه . یه پسر جذاب , باهوش , یه بوکسور خیلی خوب   . تراویس اعتقادی به دوست دختر نداره و هیچمیکشه . شرطی که اگه ابی ببازه ,باید یک ماه با تراویس زندگی کنه واگه تراویس ببازه …..پایان خوش

.

رمان فاجعه زیبا

رمان فاجعه زیبا

ادمین بازدید : 1265 جمعه 29 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان میوه منحوس با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان: دختری بنام شادان ، دختری شاد و شیطون که خانوادشو از دست داده و فقط دوتا مادر بزرگ داره و عشقی که شادانِ دیوونه رو دیوونه تر از همیشه کرده …

.

رمان میوه منحوس

رمان میوه منحوس

ادمین بازدید : 3323 جمعه 29 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان بخیه با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:دختری سی و چهار ساله بنام متین ، دختری که به خاطر تربیت نادرست پدرش اخلاق های مردانه زیادی داره ،هرچند خودش دوست داره زندگی دخترونه ای داشته باشه اما تو ارتباط با دیگران اصلا موفق نیست ..

.

رمان بخیه

رمان بخیه

ادمین بازدید : 491 دوشنبه 18 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان وصله تن با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان:ماشینی در خیابان اصلی شهر دختری را زیر می گیرد در ابتدا همه معتقد هستند که دختر جوان عمدا خودش را زیر ماشین انداخته است چرا که او سه ماه و نیم باردار بوده و دوست پسر او حاضر به ازدواج با او نشده است هیچکس از ان پسر اگاهی ندارد جز یک دختر غربیه که او هم فقط یک عکسی از ان پسر جوان دیده است….

.

رمان وصله تن

رمان وصله تن

ادمین بازدید : 1877 دوشنبه 18 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان عشق برنامه ریزی شده با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه : داستانی پلیسی ،عاشقانه و بسیار هیجانی درباره دختری به نام شیده که مادرش را در کودکی از دست داده و با پدرش به ظاهر زندگی آرومی رو می گذراند و در آموزشگاه ،زبان انگلیسی تدریس می کند. شیده بزودی عاشق پسر همسایه مادربزرگش می شود که این همسایه تازگی به انجا نقل مکان کردن. همه چیز با شروع این آشنایی شکل دیگری به خود می گیرد. ….

.

رمان عشق برنامه ریزی شده

رمان عشق برنامه ریزی شده

.

ادمین بازدید : 15151 دوشنبه 18 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان عبور از غبار با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:گاهی وقتا اون چیزایی رو از دست می دیم که همیشه کنارمون بوده…. و گاهی هم ساده ساده خودمونو درگیر چیزایی می کنیم که اصلا ارزششو ندارن و بود و نبودشون توی زندگی به چشم نمیان . و چه خوب بود که قبل از نابود شدنمون توی گرداب زندگی می فهمیدیم که داریم چیا رو از دست می دیم و چه چیزایی را به جاش به دست می یاریم…

.

رمان عبور از غبار

رمان عبور از غبار

ادمین بازدید : 1551 دوشنبه 18 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان این مرد امشب میمیرد با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان : يلدا دخترى سركش كه با عمه اش زندگى ميكند ، طى حادثه اى  باز داشت ميشود و اتهام سنگينى در پرونده اش رقم ميخورد ناجى او به طور معجزه آسايى وارد زندگى اش ميشود و پرده از وقايع اصلى گذشته اين دختر برداشته ميشود، معين نامدار ! مردى از جنس خشم و تعصب ، با روح و زندگى اش در مى آميزد و روايتى نو  رقم ميخورد…

.

رمان این مرد امشب میمیرد

رمان این مرد امشب میمیرد

ادمین بازدید : 1759 سه شنبه 12 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان فرار من با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:ونــــوس ،دختری هست که بخاطر داشتن یه سری مشکلات یه تصمیم خیلی  بزرگ میگیره … و شاید بسیار ابلهانه و خطرناک فرار از زندگیش …از آدم های دور و برش..ولی ناخواسته وارد یه جریاناتی میشه و با یه سری ادم دوست میشه…آدمایی که پاش رو به یه ویلا باز می کنن… ادمهایی که باعث میشن ونوس تغییر کنه!! و در اخر عاشق بشه!!!!

.

رمان فرار من

رمان فرار من

ادمین بازدید : 271 سه شنبه 12 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان نفس نفس دل با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه :دختری از جنس غم …دختری رنج دیده و محکوم شده …دختری که از تمام علایقش گذشته…از زندگیش گذشته …از خودش…و قلبش…وفقط به یه نفر فکر میکنه ..به یه شخص ..به یه آدم…به یه پسر..

.

رمان نفس نفس دل

رمان نفس نفس دل

تعداد صفحات : 387

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 275
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 1,813
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,815
  • بازدید ماه : 5,815
  • بازدید سال : 169,414
  • بازدید کلی : 2,552,993