loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 61 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird نرم افزاری بسیار عالی برای مرور ، مشاهده ، ارسال و دریافت پست های الکترونیک از طریق سرویس های مختلف ایمیل نظیر IMAP, SMTP و سرویس Gmail می باشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید همزمان از چندین سرویس جیمیل و سرویس های IMAP, SMTP (سرویس های مخصوصی که معمولا وبمسترها استفاده می کنند) استفاده کنید. به دلیل مجموعه شدن اکانت ها و وجود پنلی یکتا برای مدیریت آنها دیگر نیازی به تحمل دردسرهای رایج استفاده همزمان از چندین ایمیل نخواهید داشت و به راحتی میتوانید چندین ایمیل را مدیریت کنید. این نرم افزار با توجه به پشتیبانی از SSL/TLS امنیت بسیار بالایی خواهد داشت و به همین دلیل نگران وارد نمودن پسوردها و یا رسوخ اطلاعات ایمیل هایتان نباشید. همچنین این نرم افزار همانند مرورگرهای جدید از قابلیت Tabbed Email استفاده میکند تا ضمن اینکه همزمان چندین اکانت را بررسی میکنید ، همزمان چندین ایمیل را مطالعه ، ارسال یا مرور کنید. آرشیو نمودن ایمیل ها و همچنین قرار دادن address book ها باعث می شود به راحتی ایمیل ها را دسته بندی و مدیریت کنید ، قابلیتی که شاید برای استفاده از آن در سرویس های IMAP, SMTP بایستی دردسرهای زیادی را متحمل شوید. همچنین با وجود امکان قابلیت پیوست اطلاعات ، از نظر ارسال داده ها نیز مشکلی نخواهید داشت. قابلیت چت نیز در نسخه های جدید Thunderbird اضافه شده است که چت فیس بوک ، جیمیل ، توییتر و xmpp پشتیبانی می شوند. قابلیت جستجو نرم افزار بسیار عالی خواهد بود و میتواند به جستجوی متن درون ایمیل ها بپردازد و این یعنی راحتی بسیار در پیدا نمودن ایمیل هایی که عنوان آنها را فراموش کرده اید. این نرم افزار رایگان بوده و مخصوص شماست!

 

\"\\"Mozilla%20Thunderbird\"

 

 

\"\\"Mozilla\" \"\\"Mozilla\" \"\\"Mozilla\"

Mozilla Thunderbird 38.7.0 Changelog:
Fixed: Various security fixes

 

Mozilla Thunderbird 38 is a fully featured, very functional, secure email client and RSS feed reader, created by Mozilla. It offers a pretty and streamlined interface to a very powerful email package and lets you handle mail efficiently and with style, and Thunderbird filters away junk mail too.Thunderbird 38 is a sophisticated and very well integrated Bayesian spam filter knocks out most junk mail (after some training). Combine these two aspects of Thunderbird, and you get a sensible feature that automatically sanitizes (potentially dangerous) HTML code and turns off remote images for spam or anything else – worms, viruses – you classify as bad mail. Though not perfect, a scam sensor detects tactics commonly used to fool users.Flexible views, free-form tags and powerful filters, search and virtual folders (which also work fine with IMAP accounts and across email accounts) make it a snap to handle large amounts of mail. The integrated RSS feed reader extends these abilities to news.

سیستم مورد نیاز:

Operating Systems:
Windows XP SP2
Windows Server 2003
Windows Vista
Windows 7
Windows 8

 

Recommended Hardware:
Pentium 4 or newer processor that supports SSE2
1GB RAM
200 MB hard drive space

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

تنها کافیست نرم افزار را دانلود و نصب نمایید.

لینک دانلود:

رمز فایل:

  • پسورد:www.downloadha.com

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 858
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,293
  • بازدید ماه : 2,293
  • بازدید سال : 165,892
  • بازدید کلی : 2,549,471