loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 621 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان کل کلی و عاشقانه شراره عشق با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

رمان شراره عشق

رمان شراره عشق

 

.

 

خلاصه داستان:
داستان درباره ی دختری به نامِ پریاست که بسیار شیطون و سرزنده است وزندگی خوب وارامی دارد ولی زندگی ارام این دختر با رفتن به دانشگاه به هم میخورد واین دختر برای پرداخت بدهی پدرش مجبور میشود با استاد دانشگاش که پسر یکی از دوستایِ پدرشِ است که از قضا دشمن پریاست به مدت یک سال به صورت صوری ازدواج کند ولی توی این ازدواج اتفاقاتی می افتد که ………….پایان خوش

مقدمه:

من مرغ آتشم
می سوزم از شراره ی این عشق سرکشم
چون سوخت پیکرم
چون شعله های سرکش جانم فرونشست
آنگاه باز ازدل خاکستر
باردگر تولد من
آغاز می شود
ومن دوباره زندگی ام را
آغاز می کنم
پر باز می کنم
پرواز می کنم

.

لینک های دانلود رمان شراره عشق:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,738
  • بازدید ماه : 1,738
  • بازدید سال : 165,337
  • بازدید کلی : 2,548,916