loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 93 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اسکریپت راه اندازی شبکه تبلیغات کلیکی Advertising Platform

اسکریپت ها , مدیریت تبلیغ

Advertising Platform نام اسکریپتی تجاری می باشد که به وسله آن قادر هستید یک وب سایت خدمات تبلیغات متنی و بنری راه اندازی کنید! این اسکریپت را ارائه دو بخش مجزای آگهی دهندگان و نمایش دهندگان ، با امکانات مناسبی که به شما ارائه می دهد میتواند یک گزینه مناسب برای راه اندازی وب سایت های تبلیغاتی باشد. از قابلیت های کلیدی این اسکریپت می توان به امکان عضویت و ورود کاربران ، قابلیت ایجاد بی نهایت کانال های تبلیغاتی توسط کاربران ، قابلیت نمایش […]

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/26 1 مشاهده ادامه مطلب
 

اسکریپت مدیریت صورت حساب Invoice PRO

اسکریپت ها , مدیریت صورت حساب

Invoice PRO نام یک سیستم سریع، مدرن برای مدیریت صورت حساب می باشد. از قابلیت های این اسکریپت می توان به مشتریان نامحدود و ارائه گزارش مفصل آن اشراه کرد.در ادامه با بیست اسکریپت همراه شوید تا بیشتر با این اسکریپت کاربردی آشنا شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/26 1 مشاهده ادامه مطلب
 
آپديت شد

اسکریپت بازاریابی از طریق ایمیل MailWizz

اسکریپت ها , مدیریت ایمیل

MailWizz برای استفاده، کارآمد و کامل شامل ایمیل  بازاریابی با ویژگی های قابل توجه است. با MailWizz نه تنها که شما قادرید به درستی  بازاریابی ایمیل برای اهداف خود تغییر دهید، اما شما همچنین می توانید تبدیل  به یک ارائه دهنده سرویس ایمیل را برای مشتریان خود، از MailWizz  به راحتی با دروازه پرداخت مانند پی پال  آن را ارائه دهید همه ابزار مورد نیاز برای ایجاد قیمت گذاری طرح ها، کدهای تبلیغاتی و سفارشات برای مدیریت و معاملات مشتریان خود را می توانید در […]

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/26 6 مشاهده ادامه مطلب
 

اسکریپت رهگیری سفارشات با Advanced Work Order Tracking System

اسکریپت ها , ديگر اسكريپتها , مدیریت صورت حساب

Advanced Work Order Tracking System نام یک اسکریپت متن باز و تجاری است که با آن می توانید یک سیستم رهگیری سفارشات برای کاربران و خریداران محصولات خود راه اندازی کنید از قابیلت های این سیستم میتوان به ارسال تیکت پشتیبانی و زمان بندی ارسال سفارشت نیز اشاره کرد . در ادامه با ما باشید تا بیشتر با این اسکریپت آشنا شوید.

افزونه وردپرس آخرین عکس های ارسالی توسط کاربران در اینستاگرام

افزونه ها , افزونه وردپرس

Instagram Photo & Video Gallery WordPress نام یک افزونه تجاری وردپرس است که به شما اجازه می دهد آخرین ارسالی های عکس و ویدیو های کاربران در اینستگرام را در سایت وردپرس ی خود به نمایش بگذارید همچنین قابلیت قرار دهی تصاویر به صورت فیلتر شده از رویه برچسب های انتخابی در این افزونه تعبیه شده است.این افزونه کاملا واکنش گرا طراحی شده است و در تمامی مرورگر ها و دیوایس ها به خوبی نقش آفرینی می کند.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/27 1 مشاهده ادامه مطلب
 

اسکریپت آپلود و اشتراک گذاری تصاویر با Images Hosting Script – Chevereto

آپلودسنتر , اسکریپت ها , اشتراك گذاري فايل

Chevereto نام یک اسکریپت تجاری و حرفه ای است برای راه اندازی سایت آپلود تصاویر و اشتراک گذاری توسط کاربران در شبکه های اجتماعی . از قابلیت های این سیستم می توان به عضو گیری حرفه ای و چند زبانه آن و همچنین جستجو حرفه ای آن اشاره کرد. در ادامه با بیست اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این اسکریپت آشنا شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/27 0 مشاهده ادامه مطلب
 

اسکریپت انجمن ساز زنفورو فارسی نسخه 1.4.5

اسکریپت ها , تالار گفتگو

XenForo فارسی یک سیستم تجاری می باشد که به شما این امکان را می دهد تا یک انجمن ساز راه اندازی کنید.  رابط کاربری کاربرپسند و Seo قوی در سیستم از نقاط قوت این سیستم می باشد. همچنین این سیستم دارای پشتیبان فارسی نیز می باشد. به امکانات کلی این سیستم اشاره میکنیم.  

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/27 0 مشاهده ادامه مطلب
 

اسکریپت چت روم پیشرفته Boomchat

اسکریپت ها , چت

Boomchat نام یک اسکریپت تجاری برای راه اندازی چت روم است که با استفاده از جی کوئری اجازه می دهد تا کاربران به چت و گفتگو به پردازان با امکانات فراوان. از قابلیت های کلیدی این سیستم می توان به واکنش گرا بودن سیستم و عملکرد بسیار عالی آن در تمامی دیوایس ها و همچنین سیستم عضو گیری ساده و سریع , چت گروهی بین کاربران و همچنین چت خصوصی بین کاربران و بسیار امکانات دیگر آن شاره کرد.

افزونه فارسی صفحه ساز گرافیکی پیشرفته ویژوال کمپوسر نسخه 4.4.3

افزونه ها , افزونه وردپرس

با استفاده از این افزونه می توانید بدون نوشتن یک خط کد نویسی وب سایت وردپرسی خودتون رو از صفر طراحی کنید.المان های این افزونه به صورت درگ اند دراپ طراحی شده و به راحتی شما می تونید از این افزونه استفاده کنید. شاید تا به حال متوجه شده اید که تو قسمت بروز رسانی ها نوید اومدن ورژن جدید این افزونه رو میده.چند روز پیش ورژن 4.4.1 این افزونه رو قرار داده بودیم که با آمدن نسخه جدید می تونید نسخه جدید رو دانلود […]

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/28 3 مشاهده ادامه مطلب
 

ایجاد مستندات و داکیومنت آنلاین با اسکریپت Z-Docu

اسکریپت ها , دایرکتوری

حتما تا کنون به برخی از وب سایت ها برخورده اید که به صورت آنلاین اقدام به ایجاد اسناد ، راهنمای نرم افزار ، و یا معرفی خدمات کرده اند. Z-Docu اسکریپتی تجاری می باشد که شما را قادر می سازد تا براحتی به صورت آنلاین اقدام به ایجاد اسناد و داکیومنت ، راهنما ها و توضیحات دلخواه کنید. این اسکریپت کاربردی دارای قابلیت هایی نظیر ایجاد بی نهایت دسته و زیر دسته ، قابلیت سازگاری با انواع قالب های شخصی و… ، قابلیت عضویت […]

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/28 0 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب وردپرس فروشگاهی فیت شاپ

قالب ها , ووکامرس , پوسته وردپرس

Fitshop نام یک پوسته بسیار شیک و حرفه ای است برای فروشگاه ساز ووکامرس با این پوسته بسیار زیبا می توانید یک سایت فروشگاهی بسیار حرفه ای و جذاب راه اندازی کنید از قابلیت های کلیدی این پوسته می توان به طراحی واکنش گرا و کنترل پنل تنظیمات بسیار حرفه ای و قابلیت ترجمه آسان پوسته و همچنین این پوسته در 5 رنگ مختلف قابل استفاده می باشد و در این پوسته یک اسلایدر بزرگ در هدر این پوسته تعبیه شده است .  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,742
  • بازدید ماه : 3,742
  • بازدید سال : 167,341
  • بازدید کلی : 2,550,920