loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 133 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ایجاد منوی اکوردئون در وب سایت با CSS3 Accordion

CSS , HTML5 , اسکریپت ها

در این مطلب قصد داریم یک منوی زیبای آکوردئون با نام CSS3 Accordion به شما معرفی کنیم که به وسیله آن قادر هستید منو های زیبای اکوردئون به صورت عمودی و افقی در وب سایت خود ایجاد کنید. این منو های زیبا دارای قابلیت هایی نظیر پشتیبانی از تبلت و موبایل (نسخه ریسپانسیو) ، قابلیت ایجاد منو های عمودی و افقی ، امکان ایجاد بی نهایت زیر منو می باشد.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/8 2 مشاهده ادامه مطلب
502

دانلود قالب وردپرس اندروید سون

قالب ها , پوسته وردپرس

Android ( اندروید ) نام قالب وردپرس فارسی می باشد که شما کاربر عزیز با استفاده از این قالب می توانید یک سایت اندروید و موبایل افتتاح نمایید. همچنین میتوانید با استفاده از این قالب اندروید سایت اندروید خود را زیبا نمایید. قالب فوق دارای سئو مناسبی است و مناسب اندروید و موبایل می باشد. هم اکنون جهت مشاهده پیش نمایش آنلاین و دانلود قالب وردپرس با ما باشید.  

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/8 5 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه وردپرس اشتراک گذاری حرفه ای مطالب با Monarch نسخه 1.2

افزونه ها , افزونه وردپرس

Monarch نام یک افزونه تجاری برای وردپرس است که توسط الگانت تم طراحی و کدنویسی شده است با کمک افزونه Monarch می توانید دکمه های شبکه های اجتماعی را به صورت پاپ آپ، شناور، ستونی در داخل وب سایت خود قرار دهید و مطالب خود را به سهولت به اشتراک بگذارید. در ادامه با بیست اسکریپت همراه شوید تا بیشتر با این افزونه کاربردی آشنا شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/8 0 مشاهده ادامه مطلب
 

افزونه تمز پک نینجا پاپ آپز Themes Pack for Ninja Popups نسخه 1.2

افزونه ها , افزونه وردپرس

با استفاده از این افزونه می تونید چند نوع تم جدید رو به افزونه نینجا پاپ آپز اضافه کنید.توضیح اضافی یا نیاز به آموزش هم نداره چون بعد از نصب افزونه تو لیست انتخاب تم ها می تونید تم های جدید رو که افزوده شدن رو هنگام ساخت پاپ آپ جدید انتخاب کنید.

اسکریپت ترجمه آنلاین زیرنویس فیلم Online Subtitles Workshop نسخه 3

اسکریپت ها , اسکریپت های Clone , خدماتی , ديگر اسكريپتها

Online Subtitles Workshop نام اسکریپتی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا سایتی ایجاد کنید که به کاربرانتان این قابلیت را بدهید تا براحتی و بدون نیاز به نرم افزار خاصی اقدام به ترجمه فیلم ها کنند. این سیستم به شما کمک می کند تا با کمک یکدیگر فیلم ها را ترجمه کنید. همچنین در این اسکریپت قابلیت ترجمه اتوماتیک زیر نویس ها از طریق ترجمه گوگل (Google Translate) نیز فراهم شده است! بیست اسکریپت این اسکریپت فوق العاده را به […]

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/10 3 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب وردپرس و شرکتی Discovery فارسی

قالب ها , پوسته وردپرس

سلام به دوستان بیست اسکریپتی ! قالب رایگان و جدید Discovery با امکانات و ظاهری زیبا و همچنین سادگی در اجرا (حتی دارای theme option نیست!)،برای مدیران و شرکت ها بسیار ایده آل است.این قالب که ظاهر و کاربردی شبیه به قالب Interface دارد به تازگی بروزرسانی شده و به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.نکته جالب اینکه با وجود انتشار این قالب در دو نسخه رایگان و پولی،نسخه رایگان هیچ تفاوتی از نظر امکانات با نسخه پولی ندارد!  

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/10 5 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب وردپرس صحیفه نسخه 5.1.0

قالب ها , پوسته وردپرس

صحیفه نام یک قالب تجاری وردپرس است که بین کاربران ایرانی از محبوبیت های فراوانی برخوردار است از قابلیت های کلیدی این قالب حرفه ای میتوان به واکنش گرا بودن ان , کنترل پنل بسیار قدرتمند آن و همچنین قابلیت چند زبانه آن و پشتیبانی از bbPress و Buddypress اشاره کرد . برای اشاره بیشتر امکانات این پوسته در ادامه با بیست اسکریپت همراه باشید تا بیشتر با این پوسته همه کاره آشنا شوید.

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/9 8 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب وردپرس یک فیلم

قالب ها , پوسته وردپرس

یک فیلم نام یک قالب بسیار زیبا و بسیار جذاب است برای راه اندازی سایت فیلم و دانلود … این پوسته توسط بیست اسکریپت تمامی اشکالات و مشکلات حل شده و داری Seo بسیار مناسبی می باشد از مزایای این پوسته میتوان به پشتیبانی از ابزارک ها و اسلایدر بزرگ آن در بالا صفحه اشاره کرد.  

اسکریپت ارتباط با مشتری و مدیریت پروژه Freelancer Office

اسکریپت ها , مدیریت صورت حساب , پشتیبانی مشتری

Freelancer Office نام یک اسکریپت تجاری می باشد که به وسیله آن قادر هستید یک سیستم با چند کاربرد مختلف مدیریت پروژه ، ارتباط با مشتری و سیستم ارسال تیکت راه اندازی کنید. این اسکریپت دارای قابلیت های کلیدی نظیر سیستم ارسال تیکت و درخواست پشتیبانی ، قابلیت تنظیم و سپردن مسئولیت پروژه ها به مسئولین خاص ، قابلیت اطلاع رسانی به وسیله ایمیل ، سیستم پیغام خصوصی ، سیستم مدیریت صورت حساب و فاکتور ، قابلیت اشتراک گذاری فایل بین کاربران ، قابلیت ایجاد […]

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/11 5 مشاهده ادامه مطلب
 

سرویس بازاریابی MailChimp برای ووکامرس با افزونه WooChimp

افزونه ها , افزونه وردپرس , ووکامرس

MailChimp نام یک سرویس ایمیل بازاریابی است که تا بحال این سرویس ایمیل بازاریابی قدرتمند مورد استفاده برای طراحی و ارسال کمپین های ایمیلی، مدیریت مشترکین بوده است این بار افزونه WooChimp برای بازاریابی فروشگاه WooCommerce آماده شده، و سخت به ادغام تمام ویژگی های قدرتمندی است که آن را در افزونه اصلی ارائه کرده است.  

نويسنده : admin تاريخ : 1393/12/11 1 مشاهده ادامه مطلب
 

دانلود قالب وردپرس چندمنظوره فلوریدا

قالب ها , پوسته وردپرس

قالب Florida یک بسیار زیبا و کاربردی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد و مناسب برای طراحی و ایجاد سایت های چند منظوره از جمله سایت های شرکتی ، نمایشگاهی ، فروشگاهی ، تجاری ، پوشاک و …  می باشد . این قالب به صورت بسته نصبی می باشد و با دانلود و نصب آن به آسانی همه افزونه های مورد نیاز آن نیز نصب می گردد. این قالب دارای پنل مدیریت بوده و امکان تغییر رنگ قالب به آسانی وجود دارد . همچنین قالب […]

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 1,558
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,560
  • بازدید ماه : 5,560
  • بازدید سال : 169,159
  • بازدید کلی : 2,552,738