loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 159 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان تاوان عشق

رمان تاوان عشق اثر فهیمه رحیمی

دانلود رمان تاوان عشق

بخشی این رمان تاوان عشق :

سه سال پیش در کتابخانه ی عمومی کرج با استاد مهرزاد نویسنده ونقاش معروف آشنا شدم ، او مردی بود میانسا ، لاغر اندام با موهائی پر پشت وجو گندمی . سر پرست کتابخانه آقای دکتر اقبالی وسیله این آشنایی را فراهم آورد. زیرا او قبلا دست نوشته هایم را خوانده بود . و از استاد مهرزاد درخواست نموده بود تا ایشان نیز دست نوشته هایم را بخوانند . استاد با خوشرویی پذیرفت و من یکی از و من یکی از داستان هایم را که در مورد عشق و ناکامی بود به او دادم . استاد در تهران زندگی می کند اما هفته ای یک بار به کرج می آید تا در انجمن ادبی کتابخانه شرکت کندو در جریان کار و پسشرفت نقاشان جوان نیز قرار داشته باشد. در این میان دیدار های ما مرتبا ادامه یافت و من با تشویق و توجهات آنها تصمیم گرفتم که نوشته هایم را به دست چاپ بسپارم ولی با این وجود هنوز در آثار خود آن استحکام و انسجامی که شایسته باشد ، نمی دیدم . تا روزی که استاد پیشنهاد نمود داستان زندگی همسرش را به رشته تحریر در آورم . از بابت اطمینان استاد بسیار خوشحال شدم ولی در ضمن می ترسیدم که نتوانم از عهده اش بر آیم ؛ لذا مصمم شدم تمام توانایی خود را برای بدست آوردن نتیجه مطلوب و رضایت بخش به کار گیرم و همین هم شد. زیسرا وقتی استاد دست نوشته ام را خواند چنان راضی و خوشنود بنظر میرسید که تصمیم به چاپ ان گرفتم . البته باید بگویم این داستان بیشتر شرح زندگی همسر استاد است تا خود او و هرچه در این کتاب می خوانید توسط همسر استاد تعریف شده و من بدون هیچ دخل و تصرفی آن را نقل کرده ام . تنها اسامی بعضی آدم ها و مکانها را تغییر داده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 450
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 450
  • بازدید ماه : 10,141
  • بازدید سال : 115,411
  • بازدید کلی : 2,498,990