loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 69 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)
داستان عشق,صلاح الدین احمد لواسانی,دانلود کتاب
  • نویسنده صلاح الدین احمد لواسانی
  • مترجم
  • تعداد صفحات 107
  • ناشر ایران پی دی اف
  • سال انتشار
  • پسورد www.iranpdf.com

توضیحاتی از کتاب

 

رمان داستان عشق نوشته صلاح الدین احمد لواسانی است. این رمان فارسی که در دسته رمان های عاشقانه قرار می گیرد از متنی زیبا و جذاب برخوردار است. این رمان زیبا در ۱۰۷ صفحه تنظیم شده و آماده دریافت برای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.

بخشی از داستان عبارتست از:

ماجرا از یک شب سرد اسفند ماه سال ١٣۵۴ شروع شد. بالاخره بعد از دو روز زحمت شبانه روزی, کار تزیین خونه و تدارک تولد تموم شد. درست چند ساعت قبل از جشن. من که حسابی خسته و کثیف شده بودم به امیر پسر داییم که که تولدش بود و این همه زحمت رو به خاطر جشن تولد اون کشیده بودم. گفتم: من میرم خونه. یه دوش میگیرم. لباسام رو عوض میکنم و بر میگردم. امیر با اصرار میگفت: تو خسته ای خب همین جا دوش بگیر لباس هم تا دلت بخواد میدونی که هست. من بهانه آوردم و بالاخره قانعش کردم که باید برم و برگردم. راستش اصل داستان مسئله کادویی بود که باید براش میگرفتم، به هر صورت خودمو به خونه رسوندم و بعد از یه دوش آبگرم که بهترین دوای خستگی من تو اون لحظه بود، لباس پوشیدم و آماده حرکت شدم …

 

دانلود

 

http://dl.downloadbook.ir/up3/DastaneEshgh-downloadbook.ir.zip

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 670
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,105
  • بازدید ماه : 2,105
  • بازدید سال : 165,704
  • بازدید کلی : 2,549,283