loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 911 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان کل کلی جدید آقای مغرور خانم لجباز با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

رمان آقای مغرور خانم لجباز

رمان آقای مغرور خانم لجباز

.

 

 

خلاصه:
داستان،داستانه دوتا مامورموفق اداره آگاهیه که اصلا آبشون باهم تویه جوی نمی ره!یکیشون سرگرد سورن صادقی و دیگری سروان عسل آرمان.
داستان از جایی شروع می شه که اداره آگاهی واسه دستگیری یه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر مجبوره که دوتا مامور زبده رو بفرسته به عنوان یک زوج داخل این باند.واولین گزینه ها کسی نیستن جز بچه های داستان ما…
داستانی پر از فراز و نشیب!حوادث مختلف واتفاق های جالب!…پایان خوش..کل کلی..عاشقانه..پلیسی

شخصیت ها:
سرگرد سورن صادقی:شاید داستان یکم اولش همخونه ای باشه اما سعی کردم از قالب پسرهای پولدار وهوسباز دراومده باشم و یه آدم نسبتا معمولی رو جایگزینش کنم که شماهم دوستش داشته باشید.من که عاشقشم با اون جذبه اش…
سروان عسل آرمان:یه دختری که همیشه هم لجباز نیست.دوست داشتنی ومهربون!من که خیلی دوستش دارم

.

.

لینک های دانلود رمان آقای مغرور خانم لجباز:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 9,743
  • بازدید سال : 115,013
  • بازدید کلی : 2,498,592