loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 1091 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان عشق زمستانی با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان :رمان درباره دختری به نام سمانه است که فقیره و توی خونه های مردم کار می کنه یه روز یه اتفاقی براش میفته و با پسری اشنا میشه که اون پسر بهش میگه خواهری داشته به نام باران که چندین سال پیش گم شده و از سمانه به علت شباهت زیادش به باران میخواد به ازای ۵۰ میلیون نقش خواهرش رو بازی کنه…سمانه هم به دلایلی میپذیره و وارد زندگی جدیدی میشه که توی این زندگی جدید پدرش اون رو مجبور به ازدواج با پسری به نام  بردیا میکنه و… .

.

رمان عشق زمستانی

رمان عشق زمستانی

.

 

قسمتی از رمان

سمانه…….سمانه
اين صداي اشرف بود
-زود باش…….چيكار ميكني پس……..
-صبر كن بابا الان ميام چه خبرته!
دریا-تو هم خوشت میادو اینو حرص بدیا!…..برو دیگه!
-بزار چند دقیقه دیگه هم میمونم تا خودش بیاد بالا….
-به خدا خیلی لج بازی….
-ای بابا….چه معنی میده ما همش به حرفای این زنیکه گوش بدیم…..جز اینه که همش حق مارو میخوره؟….ماهی یه کفش و لباس خریدن که نشد پول!
دریا هلم داد سمت درو گفت:
-برو کم حرف بزن…
باسرعت از پله هاپايين رفتم
دریا دوستم بود…..یعنی بهترین دوستم که از وقتی اومده بودم به این خونه باهاش صمیمی شده بودم….پدر مادرشو تو بچگی از دست داده بود و اشرف قیمش بود……
اشرفم يه زنه حدود 45 ساله بود كه من با ده تادختر ديگه پيشش زندگي ميكرديم ….من از 13 سالگي پيشش بودم چون مادرم دقيقا وقتيمنو به دنيا آورد مرد و منو بابام دائم در حال سفر بوديم براي راحتي از شر طلبكاري بابام!!!!
اصلا معلوم نبود كجاست و هر چند وقت ميومدو ازم پول مي خواست تا گندايي كه زده رو درست كنه منم که کاری نمی تونستم بکنم جز پول گرفتن از اشرف و همین باعث میشد بیشتر پیشش کار کنم!با یه حساب سر انگشتی میشد تا آخر عمر!! ……اين اشرفم مثل خر ازمون كارميكشيد از صبح تا شب ميفرستادمون خونه هاي مردم تا كار كنيم…….

 .

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,369
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,804
  • بازدید ماه : 2,804
  • بازدید سال : 166,403
  • بازدید کلی : 2,549,982