loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 115 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود Perfect Kick 1.4.9 – بازی پرطرفدار آنلاین پنالتی اندروید!

Perfect Kick 1.4.9 Android – بازی ضربات پنالتی “پرفکت کیک” به همراه تریلر – درخواستی کاربران عزیز فارسرویدی
آخرین و جدیدترین ورژن موجود در گوگل پلی…

Perfect Kick – شوت کامل یک بازی زیبا و پرطرفدار با گرافیک و کیفیت عالی در سبک بازی های ورزشی و فوتبال از استودیوی بازیسازی Gamegou Limited مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که توانسته است رتبه ی اول بازی های ورزشی در ۲۷ کشور و رتبه ی ۵ در ۴۱ کشور را از آن خود نماید و با بیش از ۵ میلیون دریافت از گوگل پلی از برترین و پرطرفدارترین بازی های ورزشی به شمار می رود! Perfect Kick اولین بازی ضربه ی پنالتی چند نفره ی آنلاین برای اندروید است که در آن شما باید با دیگر کاربران و بازیکنان جهانی به رقابت بپردازید ؛ رقابت هایی در قالب ضربه های پنالتی!

اگر فکر می کنید که در زدن ضربه های پنالتی مهارت خاصی دارید و می توانید تمامی ضربه ها را تبدیل به گل کرده و با جمع اوری امتیاز به عنوان بهترین بازی شناخته شوید و ساعت ها خودتان را سرگرم سازید بازی فوق العاده زیبا و عالی Perfect Kick را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی ورزشی Perfect Kick اندروید :

* بازی با دیگر بازیکنان و گیمرهای سراسر دنیا به صورت real time

* سه حالت مختلف بازی: قهرمان لیگ برتر، سوپر استار و تورنومنت های کلاسیک

* امکان سفارشی سازی بازیکنان با لباس های متعدد، کفش، دستکش و غیره

* امکان خرید انواع آیتم های مختلف و متعدد برای افزایش چابکی و قدرت بازیکن

* دارا بودن گرافیک سه بعدی و اچ دی به همراه صداگذاری بسیار هیجان انگیز

بازی Perfect Kick به صورت رایگان عرضه شده و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به درخواست کاربران عزیز قرار داده این و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

 توجه داشته باشید که : شما در بازی Perfect Kick می توانید به دو صورت آنلاین و آفلاین بازی کنید – در حالت آفلاین به صورت یک نفره و در حالت آنلاین به صورت رقابت و چند نفره با کاربران

تغییرات نسخه ی v1.4.9:

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Perfect Kick - بازی پرطرفدار آنلاین پنالتی اندروید!

 

ادامه مطلب

Dark Lands Premium Android 3,645 بازدید14 اردیبهشت 1394۷۵ دیدگاه
New

دانلود Dark Lands Premium 1.0.5 – بازی سرزمین های تاریک اندروید + مود

Dark Lands Premium v1.0.5 + Mod – بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده “سرزمین های تاریک” در سبک اکشن و آرکید برای اندروید – بدون دیتا
نسخه معمولی (پرمیوم) + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه
تست شده و آفلاین – قابل اجرا برروی اندروید +۴.۴

Dark Lands Premium نسخه پرمیوم و پولی از بازی فوق العاده زیبا و محبوب سرزمین های تاریک از استودیوی بازیسازی BulkyPix برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۵.۱۲ دلار در گوگل پلی عرضه شده است و از برترین بازی های پولی و سبک اکشن و ارکید به شمار می رود که به دلیل قیمت بالای خود استقبال خوبی از ان صورت نگرفته است اما نسخه رایگانش میلیون ها دانلود را داشته است که در این میان نسخه پولی که ما معرفی نموده ایم، نسخه فول و کامل بازی است! در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی با در دست داشتن یک شمشیر مبارزه حماسی خود را برای زنده ماندن شروع می کنید! بله… دونده ی بازی با پریدن و لیز خوردن می تواند از موانع و تله های موجود به سلامت عبور کند و با شمشیر در دست خود دشمنان پیش رو را از بین ببرد و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد! با پیش بردن مراحل بازی وارد مکان های متنوع خواهید شد و هیجان دو برابر می شود و …! به طور کلی اگر از طرفداران بازی های اکشن با گیم پلی خاص هستید ما به شما پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه Dark Lands Premium را از دست ندهید چرا که با گرافیک اچ دی خود و گیم پلی اعتیاداورش ساعت ها شما را به گوشی میخکوب خواهد نمود.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Dark Lands Premium اندروید :

* پیش بردن ۴۰ مرحله چالش برانگیز در دو حالت مختلف

* امکان ارتقای شخصیت اصلی بازی با انواع آیتم های مختلف

* انبوهی از دشمنان فانتزی برای از بین بردن با شمشیر خود

* پریدن و سر خوردن برای جلوگیری از برخورد به موانع پیش رو

* لذت بردن از محیط واقع گرایانه به همراه موسیقی مهیج

بازی Dark Lands Premium هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی پولی ان را به صورت رایگان به درخواست کاربران در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب به صورت دلخواه اقدام به دریافت یکی از نسخه های معمولی و مود نمایید.

سخنی با کاربران : جالب است بدانید که بازی Dark Lands در بعضی از سایت های ایرانی(!) با قیمت ۱۴۰۰۰ تومان (بله چهارده هزار تومان!) به فروش می رود و این وسط سازنده که کمپانی BulkyPix می باشد زحمت طراحی و ساخت بازی را کشیده است و همکاران گرامی با یک کلیک به روش های غیر قانونی ان را دریافت و در سرور های خودشان اپلود کرده اند و هیچ دستی در ساخت و یا ویرایش بازی نداشته اند و بازی را با این قیمت نجومی به کاربران ایرانی می فروشند! چرا باید اینقدر پول پرست باشیم و به دنبال کشیدن پول مفت از مردم باشیم ؟!

تغییرات نسخه ی v1.0.5 :

* تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

دانلود Dark Lands Premium - بازی سرزمین های تاریک اندروید + مود

 

ادامه مطلب Zombie Hunter: Apocalypse Android 2,606 بازدید14 اردیبهشت 1394۱۶ دیدگاه
New

دانلود Zombie Hunter: Apocalypse 1.6.5 – بازی شکارچی زامبی اندروید + مود

Zombie Hunter: Apocalypse v1.6.5 + Mod – بازی هیجان انگیز “شکارچی زامبی” اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه

Zombie Hunter: Apocalypse بازی جدید و بسیار زیبا در سبک بازی های اکشن، تک تیرانداز و اسنایپری از استودیوی بازیسازی Genera Games برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به این لحظه +۵.۰۰۰.۰۰۰ دریافت را به خود داشته است. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی خود را برای رویایی با انواع چالش های مختلف آماده می سازید! انواع ماموریت های مختلف از بین بردن زامبی ها انتظار شما را می کشند که شما با استفاده از سلاح های متنوع قوی باید اقدام به سرنگون سازی زامبی ها نمایید و ماموریت های دشوار را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. نبردهای شما تماما در مکان های متنوع و داخل شهر صورت می پذیرد و در بازی گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و ویژگی های منحصر به فرد تجربه ای متفاوت از بازی های تیراندازی را برایتان به ارمغان خواهد اورد. اگر به بازی های اکشن، زامبی، تیراندازی و ماموریتی علاقه دارید بازی Zombie Hunter: Apocalypse خوراک شماست!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Zombie Hunter: Apocalypse اندروید:

* استفاده از انواع سلاح های تک تیراتداز، سنگین، موشک انداز و غیره

* بیش از ۲۵۰ ماموریت واقعا چالش برانگیز برای پیش بردن توسط شما

* انواع حالت های مختلف بازی: Campaign، Helicopter، Guns test و غیره

* شامل ۵ نقشه ی سه بعدی خیره کننده برای پاک سازی شهر

* Missions Editor برای ایجاد انواع حالت های اختصاصی توسط شما

* گرافیک اچ دی ب اطراحی سه بعدی + صداگذای هیجان انگیز

بازی Zombie Hunter: Apocalypse هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه دیتا و نسخه مود در اختیار شما قرار می دهیم که کاملا افلاین اجرا می شود! برای مشاهده تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

توجه داشته باشید که : بازی دیتادار است و برای اجرای نسخه معمولی نیاز به دانلود دیتا است و در صورتی که میخواهید نسخه مود را دانلود کنید اصلا نیازی به دانلود دیتا نیست.

تغییرات نسخه ی v1.6.5 :

* اضافه شدن سلاح های ویرانگر جدید

* اضافه شدن نقشه جدید ARCTIC Z با ماموریت های ویژه

* بهینه سازی های مختلف + رفع باگ ها

 

دانلود Zombie Hunter: Apocalypse - بازی شکارچی زامبی اندروید + مود

 

ادامه مطلب Cat Simulator Android 3,246 بازدید14 اردیبهشت 1394۶ دیدگاه
New

دانلود Cat Simulator 1.2.4 – بازی شبیه ساز گربه اندروید + دیتا/مود

Cat Simulator v1.2.4 + Mod – بازی سرگرم کننده و زیبا “شبیه ساز گربه ۲۰۱۵″ اندروید همراه دیتا + تریلر – تست شده و آفلاین
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت و بدون تبلیغات

Cat Simulator بازی زیبا و دوست داشتنی از استودیوی بازیسازی Swift Apps LLC در سبک بازی های شبیه سازی این بار از نوع گربه برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در Google Play عرضه شده است و تا به امروز میلیون ها دانلود را به خود گرفته است و از برترین بازی های دسته بندی Action به شمار می رود. این بازی که واقع بینانه ترین بازی شبیه ساز گربه موجود در گوگل پلی است شما را در نقش یک گربه دوست داشتنی قرار می دهد که در انواع مکان های مختلفِ باغ، خانه، آپارتمان و … به کنجکاوی می پردازید و ساعت ها مشغول می شوید! شما می توانید از سر کنجکاوی خود تمامی وسایل موجود در مکان ها را خراب کنید اما باید مراقب باشید تا صاحب خانه شما را نبیند! مدت ها قبل بازی ای تحت عنوان شبیه ساز سگ را برای اندروید معرفی کرده بودیم که با استقبال عالی شما بازدیدکنندگان روبرو گردید و هم اکنون قصد معرفی شبیه ساز گربه کردیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

برخی از ویزگی های بازی شبیه ساز گربه Cat Simulator اندروید :

* ۹ مکان مختلف برای اکتشاف توسط شما

* انجام کارهای مختلف خوردن، خواب و غیره

* از بین بردن و شکستن انواع شیء های مختلف

* انواع لباس های مختلف برای پوشاندن به گربه

* انواع گربه های مختلف برای انتخاب توسط شما

*  گرافیک خیره کننده طراحی شده به صورت عالی

بازی Cat Simulator هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه فایل دیتا و نسخه مود در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم ساعت ها شما و یا فرزند شما را به گوشی میخکوب نماید!

توجه داشته باشید که : نسخه مود بازی Cat Simulator ؛ نیازی به دیتا ندارد ؛ پس اگر می خواهید نسخه مود را داشته باشید تنها فایل نصبی مود را دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v1.2.4 :

* اضافه شدن گربه های جدید

* اضافه شدن دسته بندی جدید لباس : Boots

* اضافه شدن کلاه و آیتم های جدید دیگر

* بهینه سازی ها و رفع باگ های بازی

 

دانلود Cat Simulator - بازی شبیه ساز گربه اندروید + دیتا/مود

 

ادامه مطلب Prison Life Android 2,315 بازدید14 اردیبهشت 1394۸ دیدگاه
New

دانلود Prison Life 1.3.1 – بازی زندگی زندانی اندروید + دیتا

Prison Life v1.3.1 – بازی سرگرم کننده و پرطرفدار زندگی زندانی اندروید همراه دیتا + تریلر – تست شده و آفلاین
قیمت ۳.۹۹ دلار و امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ در Google Play

Prison Life یک بازی کم حجم و سرگرم کننده در سبک بازی های نقش آفرینی (RPG) از استودیوی بازیسازی NobStudio می باشد که ابتدا برای IOS عرضه شده بود و هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه ی اندرویدی آن در گوگل پلی بودیم که با قیمت ۳.۹۹ دلار برای فروش عرضه گردید و مثل همیشه پس از تست و اطمینان از سالم بودن اقدام به معرفی آن نموده ایم! این بازی به صورت مقابل در گوگل پلی عرضه شده: “زندانیان عزیز، رئیس زندان با شما صحبت می کند: به زندان ما خوش آمدید! شما محکوم به بازی کردن هستید و برای اینکه زنده بمانید می بایستی که سالم و قوی باشید، چشم و گوشتان در زندان را باز کنید، به نگهبانان رشوه بدهید، شرط بندی کنید و یا حتی نقشه ی فرار بکشید!! با بیش از ۱۰۰ زندانی ارتباط دارید و نباید خسته شوید، شما می توانید به عنوان هر کدام از این ۱۰۰ نفر بازی کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید و …” اگر به بازی های سرگرم کننده اندروید علاقه دارید به هیچ وجه بازی Prison Life را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی Prison Life اندروید :

* +۱۰۰ زندانی با هدف و مهارت های منحصر به فرد

* ۱۸ مهارت مختلف برای یادگیری و حرفه ای شدن

* ۴ باند مختلف برای پیوستن و صعود تا رده های بالا

* امکان استخدام تا ۷ زندانی در نقشه فرار خود

* بیش از ۸۰ آیتم مختلف زندانی برای جمع اوری

* ۱۲۸ دستاوردهای مختلف و متنوع برای جمع اوری

* استفاده از روش های مختلف برای فرار از زندان

بازی Prison Life هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ابتدا تصاویر و یا تریلری از ان را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.3.1 :

* رفع انواع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود Prison Life - بازی زندگی زندانی اندروید + دیتا

 

ادامه مطلب SlenderMan Origins 3 Full Paid Android 6,889 بازدید14 اردیبهشت 1394۶۱ دیدگاه
Update

دانلود SlenderMan Origins 3 Full Paid 1.02 – بازی ترسناک سلندرمن 3 اندروید + دیتا

SlenderMan Origins 3 Full Paid v1.02 – بازی جدید سلندرمن در سبک اکشن و ترسناک مخصوص اندروید همراه دیتا
نسخه پولی و فول بازی – تست شده و آفلاین

SlenderMan Origins 3 Full Paid بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و ترسناک از استودیوی بازیسازی BIGZUR برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه اول ان چند ساعت قبل با قیمت ۰.۹۹ دلار در پلی استور عرضه گردید و تصمیم بر این شد تا در اسرع وقت نسخه فول و پولی ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن و رازآلود معرفی نماییم! داستان از این قرار است که کودکانی در یک مدرسه عادی در حال درس خواندن بوده اند و به طور اتفاقی ناپدید می شوند! پلیس تحقیقات بسیاری بر روی این مدرسه و دلیل ناپدید شدن کودکان انجام داد اما هیچ یک از آن ها موفقیت آمیز نبود و هیچ سرنخی و مدرکی دلیل بر این که چرا کودکان ناپدید شده اند پیدا نشد! از این داستان چندین سال می گذرد و قهرمان بازی که شما هستید داستان مدرسه را می فهمد و سعی می کند تا به دنبال این کودکان گم شده بگردد! حداقل تلاش شما در این بازی پیدا کردن جسد این کودکان می باشد اما ناگهان به مرد قد بلندی بر می خورید و این شروع داستان بازی است و …! اگر به بازی های ترسناک اندرویدی علاقه دارید تحت هیچ شرایطی بازی جدید و فوق العاده زیبای SlenderMan Origins 3 را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن و ترسناک SlenderMan Origins 3 اندروید:

* شروع یک ماجراجویی و ماموریت مهیج برای پیدا کردن کودکان

* بازی در انواع و اقسام محیط ها و مکان های ترسناک و مهیج

* دارا بودن یک داستان بسیار زیبا در مورد مرد قد بلند و کودکان مدرسه

* موسیقی فوق العاده با پخش صدای فریاد، جیغ و … هنگام بازی کردن

* گرافیک اچ دی به همراه گیم پلی اعتیاداور + کنترلرهای لمسی عالی

بازی SlenderMan Origins 3 Full Paid هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع شود. برای مشاهده تصاویر و تریلری از بازی با ما همراه باشید ….

تغییرات نسخه ی v1.02 :

* رفع مشکلات نسخه ی اول بازی.

 

دانلود SlenderMan Origins 3 Full Paid - بازی ترسناک سلندرمن 3 اندروید + دیتا

 

ادامه مطلب BLOOD & GLORY: IMMORTALS Android 18,595 بازدید14 اردیبهشت 1394۱۰۱ دیدگاه
Update

دانلود BLOOD & GLORY: IMMORTALS 1.1.1 – بازی گلادیاتوری خون و افتخار اندروید + دیتا

BLOOD & GLORY: IMMORTALS v1.1.1 – بازی فوق العاده زیبا و متفاوت خون و افتخار: جاودانگی آندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی خارق العاده از GLU در سبک بازی های گلادیاتوری و RPG
پیشنهاد ویژه به دوستداران بازی های آر پی جی

BLOOD & GLORY: IMMORTALS سری جدیدی از بازی فوق العاده زیبای گلادیاتوری خون افتخار با نام “خون و افتخار: جودانگی” از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای GLU MOBILE برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه ی اول آن همین چند دقیقه پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن، گلادیاتوری و آر پی جی معرفی نماییم! در این بازی شما به دوران باستان می روید و می بایست در نقش یک قهرمان افسانه ای تمامی خدایان کینه توز را از بین ببرید و از امپراطوری خود محافظت به عمل آورید. از میان سه شخصیت اصلی بازی یعنی  زئوس، آرس و هادس را به دلخواه انتخاب نمایید و وارد دنیایی واقعی از روم باستان شوید و بهترین بازی گلادیاتوری را تجربه کنید! اگر به بازی های اکشن اندرویدی علاقه دارید به هیچ وچه بازی خارق العاده BLOOD & GLORY: IMMORTALS را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی گلادیاتوری BLOOD & GLORY: IMMORTALS اندروید:

* انتخاب از میان سه شخصیت اصلی : Zeus, Ares و Hades

* مبارزه در مقابل طیف عظیمی از هیولاها و موجودات ترسناک

* بازی و مبارزه در انواع محیط های شگفت انگیز و خارق العاده

* در اختیار قرار دادن انواع سلاح ها با امکان ارتقا توسط شما

* امکان بازی به صورت انلاین و اینترنتی با تشکیل گروه خود

* دارا بودن گرافیک HD به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی BLOOD & GLORY: IMMORTALS هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را به رایگان دانلود نمایید و ساعت ها خود را مشغول سازید!

توجه داشته باشید که : بازی BLOOD & GLORY: IMMORTALS آنلاین است و برای اجرا همیشه اینترنت و گذر از تحریم مورد نیاز می باشد.

نقد کلی بازی BLOOD & GLORY: IMMORTALS : بازی BLOOD & GLORY: IMMORTALS همانند دیگر بازی های گلو دارای گرافیک، صداگذاری و گیم پلی فوق العاده ای است و ان را به همه شما که عاشق بازی های RPG هستید پیشنهاد می دهیم!

تغییرات نسخه ی v1.1.1:

* شرکت در جنگ های با Hydra, Chimera و Cerberus

* اضافه شدن منطقه جدید : Tauren maze, Sirens Island

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* بهینه سازی های متعدد و بهبود گرافیک

 

دانلود BLOOD & GLORY: IMMORTALS - بازی گلادیاتوری خون و افتخار اندروید + دیتا

 

ادامه مطلب Amber Weather Android 4,216 بازدید14 اردیبهشت 1394۳ دیدگاه
Update

دانلود Amber Weather 1.3.6 Premium – هواشناس اندروید!

Amber Weather Premium v1.3.6 Unlocked – اپلیکیشن هواشناسی فوق العاده زیبا و عالی مخصوص اندروید
نسخه پرمیوم و پرداخت شده با تم های آنلاک شده!

Amber Weather از بهترین، کامل ترین و قدرتمندترین اپلیکیشن هواشناسی برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Weather Team of EZMob در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. با نصب این برنامه بررروی موبایل اندرویدی خود می توانید علاوه بر مطلع شدن از شرایط آب و هوایی مناطق و کشورهای مختلف جهان، انواع ویجت های زیبا و فوق العاده بدون نصب لانچرهای اضافی در صفحه اصلی موبایل خود استفاده نمایید! نرم افزارهای متعددی در زمینه هواشناسی برای اندروید عرضه شده که ما تقریبا همگی ان ها را حضور شما معرفی نموده ایم و با استقبال عالی شما روبرو شده است و به همه ی کاربرا اپلیکیشن هواشناسی پیش رو را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی ها و امکانات Amber Weather اندروید :

* نمایش شرایط فعلی آب و هوا به صورت ۷ روزه و ۲۴ ساعته

* نمایش اطلاعات کامل دما، سرعت و جهت باد، رطوبت، دید، فشار و غیره

* بروزرسانی خودکار آب و هوا با تغییر موقعیت شما

* قرار دادن ویجت های فوق العاده زیبا و شیک در صفحه اصلی

* پشتیبانی از هشدار هوشمند هنگام تغییر ناگهانی شرایط آب و هوایی

* پشتیبانی از ده ها میلیون منطقه ی مختلف از کشورهای جهان

اپلیکیشن Amber Weather هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که: نسخه ی پیش رو از اپلیکیشن Amber Weather ؛ نسخه پرمیوم و پرداخت شده است به گونه ای که تمامی تم های آن آنلاک شده است.

تغییرات نسخه ی v1.3.6:

* رفع باگ ها و مشکلات برنامه

 

دانلود Amber Weather - هواشناس اندروید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 413
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 4,449
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 8,451
  • بازدید ماه : 8,451
  • بازدید سال : 172,050
  • بازدید کلی : 2,555,629