loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 131 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان خواستگاری یا انتخاب با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه: فریبا و شهره واستادن و منتظرن که مترو بیاد. در ضمن دارن با همدیگه صحبت می کنن. تو مترو یه عده خانم و آقا هم هستن. فریبا: یه دختر، کالا یا یه چیز فروشی نیس که بذارنش تو یه مغازه و براش مشتری بیاد و اگه پسندیدش، ببره بزاره تو خونه ش! مریم: منکه از این جرات آ ندارم به بابام بگم من می خوام برم خواستگاری! …

.

رمان خواستگاری یا انتخاب

رمان خواستگاری یا انتخاب

.

قسمتی از رمان:

یکی از خانمها : تو بمیري مهین، صد تومن صد تومن از خرجی خونه زدم تا پول آرایشگاه رو گذاشتم کنار ! بجون تو با چه بدبختی از خانمه وقت گرفتم و رفتم پیش ش .کردم! ترو کفن High Light به مرگ تو سه ساعت تموم زیر دستش جون دادم تا سرمو کردم اگه دروغ بگم ! همچین خودمو تند رسوندم خونه که نکنه آقا زودتر از من برسه ! خلاصه یه دستی تو صورتم بردم و نشستم با ذوق و شوق تا آقا تشریف بیارن خونه. «این خانم هر قسمی که به جون دوستش می خوره، قیافه ي دوستش بد می شه و انگار داره حالش بهم می خوره» خانم اولی ادامه می ده : تا رسید و رفتم جلوش اما ترو تو گور گذاشتم اگه دروغ بگم، دریغ از یه نیگاه خشک و خالی! خانم دومی : وا! خواهر داري چیز تعریف می کنی یا داري مراسم کفن و دفنت منو انجام می دي؟! «خانم اولی می خنند و می گه » اوا خاك تو گورت نکنن! دارم با آب و تاب برات تعریف می کنم! خانم دومی : حالا چی شده بالاخره؟ خانم اولی : اصلا نفهمید رنگ موهام عوض شده! خانم دومی : فقط فوق تخصص حال گیري دارن خاك بر سرا! خانم دومی : بهش گفتم احمد متوجه هیچ تغییري نشدي؟ ! مرتیکه یه نیگاه دور و ورشو کرد و گفت باز جاي مبلا رو عوض کردي؟ خب کمرت می گیره، می افتی رو دستمون! خانم دومی : گور به گور شده ها، زن خودشون به این گنده گی رو تو دو قدمی شون نمی بینن آ! اما اگه از تو کوچه یه

.

لینک های دانلود :

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 529
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,964
  • بازدید ماه : 1,964
  • بازدید سال : 165,563
  • بازدید کلی : 2,549,142