loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 183 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان همه دنیای من با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه داستان :یه دختر جوون که یه روزی بدجوری عاشق بوده….از عشقش خیانت میبینه و قسم می خوره که دیگه هیچ وقت نبخشتش.حالا بعد یه سال اون برگشته و میگه پشیمونه….و حالا این شما و ایندختر سردرگم قصه ی ما………

.

رمان همه دنیای من

رمان همه دنیای من

 

.

قسمتی از رمان:

بالاخره لبامو باز كردم و صدا، هرچند گرفته و خشدار از گلوم خارج شد:
ـ چرا زودتر اينا رو بهم نگفتي؟!
نگاهش رنگ غم گرفت. پوزخند تلخي زد و گفت:
ـ بنا به دلايلي….حالا مي گفتم هم تو خيلي باور مي كردي؟!
حس كردم از اين كه دليلش رو برام مشخص نكرده دلخور شدم….با يه لنگه ابروي بالا افتاده گفتم:
ـ يعني الان فكر مي كني خيلي حرفتو باور كردم؟!!
دليلي براي باور كردن حرف هاش نداشتم…..براي باور نكردنشون هم همين طور!!! بين دروغ و حقيقت گير كرده بودم…….نه مي تونستم صداقت چشماش رو انكار كنم نه بي مدرك بودن حرف هاش….
با يكم حرص گفتم:
ـ حالا براي چي از ياسمن كمك خواستي؟!
ابرويي بالا انداخت و گفت:
ـ اون كلا يه قضيه ديگست!!!!
با تعجب گفتم:
ـ چه قضيه اي؟!!! منظورت چيه؟!
و با شك و چشمايي ريز شده گفتم:
ـ ديگه چيو از من پنهون كردي آريا؟!

 

.

لینک های دانلود :

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 786
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,221
  • بازدید ماه : 2,221
  • بازدید سال : 165,820
  • بازدید کلی : 2,549,399