loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 1333 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان آسمان مشکی با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان: آوا دختری شیطون و پرانرژیه که در شرکتی مشغول به کار میشه و اونجا با پسری اشنا میشه به نام سپهر که همش باهم کل کل میکنن و…….

.

رمان آسمان مشکی

رمان آسمان مشکی

.

قسمتی از رمان:

سرمو به دستم تکیه دادمو با پا شروع به ضربه زدن به صندلی شدم ای خدااااا من اگه نخام با این اسکلت پوسیده صالحی کلاس داشته باشم باید کیو ببینم هااان؟؟؟یهو مهناز با ارنج استخونیش یکی کوبوندتو پهلوم اومدم چنتا بارش کنم که با ابروش اشاره داد تازه گاگولیم افتاد همه ی کالس ساکت بودن و استاد هم منتظر بم نگاه میکرد…د بیا اینم اولین سوتی روز اول ترم جدید صدامو صاف کردم-ببخشید استاد متوجه نشدم

عینکشو روی بینی کجو کلش جابه جا کرد-معلومه که متوجه نمیشید با مشغله ی زیادتون که تاکلاس هم کشیده

همه خندیدن صالحی از بالا عینک به کلاس نگاه کردو نیشخندی زد من نمیدونم این چه پدر کشتگیی با من داره

صالحی-بحثمون در مورد شاهنامه بود؟

ای اون شاهنامه تو فرق سرتتتتت من چه میدونم شاهنامه چی هس فردوسی کی هس حافظ کی هس بالاخره به هر جون کندنی کهبود خزعبلاتی سر هم کردمو تحویلش دادم کلاس تموم شد.مهناز-بیاین بریم بوفه یه چیزی کوفت کنیم هلاک شدم به خدا

یه نیشگون از بازوش گرفتم-نپوکی توووو از اول صبح تا حالا کلی روونه ی اون شکمپاره ی انباریت کردی

سارا-بزار انقد کوفت کنه تا خیکی شه،مهناز خانوم از من گفتن تو این بی شوهری کسی نمیاد بگیردتا حالا بلنبووون همین طورررر

.

لینک های دانلود :

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 921
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,356
  • بازدید ماه : 2,356
  • بازدید سال : 165,955
  • بازدید کلی : 2,549,534