loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 555 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان زن نبود شعله بود سوزاند با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:گیتی زنی است عصیانگر که با فراموش کردن عامدانه خاستگاه خانوادگی اش ، سعی دارد خود را همرنگ جماعتی کند که از جنس آنها نیست..حسادت بیش از حد و خود شیفتگی اش باعث میشود برای ریسیدن به توهماتش، همه چیز و همه کس را نابود کند…

.

رمان زن نبود شعله بود سوزاند

رمان زن نبود شعله بود سوزاند

.

قسمتی از رمان:

-گیتی، میشه من بیرون ببینمت؟
خشک شدم. برای زدن این جور حرفها خیلی زود بود. من معمولا نمی توانم با آدمهای عجول کنار بیایم. سهیل هم از آن دسته آدمها بود. خشم و مهرش تعریف مشخصی نداشت. مثل رگبار بهاری ناگهان طغیان می کرد و سیل آسا می بارید.
-به چه مناسبت؟
من و من می کرد. چیزی را داشت می گفت و نمی کفت:
-کارت دارم.در مورد موضوعی باید باهات حرف بزنم.
تیز و جدی نگاهش کردم:
-خب همینجا حرفتو بزن. هم وقتش هست. هم جاش. بگو..می شنوم.
-نه..اینجا شلوغه. راحت نیستم. جای خلوت و ساکت می خوام. اگه قبول کنی لطف بزرگی کردی.در مورد حرفهای اون روزت توی کوه، می خوام بیشتر بدونم.
خنده تحقیر آمیزی روی لبهایم نشست.این همان مردنمایی است که مرا متهم به خرافه گویی و فالگیری می کرد. مرد روشنفکر نمایی که بیشتر از هر زن کوتاه فکری، از جملات خصمانه ی آن روزم، ترسیده. جملاتی که عمدا ، برای بد کردن حالش پشت سر هم ردیف کردم و تحویلش دادم. خیلی خوب. موفق شدم. بیشتر هم خواهم شد.

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 812
  • باردید دیروز : 596
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,247
  • بازدید ماه : 2,247
  • بازدید سال : 165,846
  • بازدید کلی : 2,549,425