loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 57 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود OsmAnd+ Maps & Navigation 2.0.1 – مسیریاب آفلاین اندروید

OsmAnd+ Maps & Navigation v2.0.1 – مسیریاب آفلاین اندروید + فایل نقشه های ایران و جهان برای اجرای آفلاین + آموزش اجرا

پس از معرفی برنامه مسیر یاب سایجیک این بار قصد معرفی اپلیکیشن قدرتمند و پرطرفدار OsmAnd+ Maps & Navigation را برای سیستم عامل اندروید داریم که با آن قادر خواهید بود نقشه های شهرهای سراسر جهان و کشورها را با کیفیتی بالا در دیوایس اندرویدی خود مشاهده کنید . این برنامه این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به صورت آفلاین و بدون نیاز به اتصال اینترنت نیز نقشه های کشورهای دلخواه را مشاهده کنید ! OsmAnd+ با هدایت نوری و صدا این امکان را در اختیارتان قرار میدهد که به شکل های مختلف نظیر خودرو ، دوچرخه و عابر پیاده مسیرهای دلخواه را در دسترس داشته باشید .

برخی از قابلیت های اصلی برنامه OsmAnd+ Maps & Navigation :

* دارا بودن محیط کاربری ساده و یوزرفرندلی

* امکان دانلود و دریافت آخرین بروزرسانی نقشه ها

* امکان جستجوی مکان های مختلف از طریق آدرس و یا محل های رستوران ، هتل و یا موزه

* امکان دانلود نقشه ی شهرها و کشورهای دلخواه برای استفاده ی آفلاین

* چرخش خودکار نقشه با توجه به جهت حرکت و قطب نمای موبایل

* امکان دانلود نقشه های کشورها به صورت کامل و یا فقط جاده ها

* امکان به اشتراک گذاشتن مکان خود با دوستانتان به صورت آسان

* مسیریابی ویژه و حالت های مختلف صفحه نمایش برای دوچرخه سواری و عابر پیاده

* امکان تنظیم سرعت زوم در برنامه

 

دانلود OsmAnd+ Maps & Navigation - مسیریاب آفلاین اندروید

 

اپلیکیشن قدرتمند OsmAnd+ تمام کشورهای اروپای غربی و شرقی ، روسیه ، شمال و جنوب آمریکا ، آسیا ، ژاپن ، کره ، آفریقا و قطب جنوب و … را زیر پوشش خود قرار می دهد و با آن می توانید تجربه ی یک مسیر یابی دقیق را داشته باشید ! ما امروز در فارسروید آخرین نسخه ی این برنامه را به همراه فایل دیتای نقشه های ایران و جهان برای شما کاربران آماده کرده ایم …. (در ادامه مطلب با ما باشید …)

 تغییرات نسخه ی v2.0.1:

* طراحی جدید : متریال

* رفع باگ های برنامه و بهبود عملکرد

 

ادامه مطلب

Runtastic-Pedometer-PRO-logo 20,768 بازدید11 اردیبهشت 1394۱۹ دیدگاه
Update

دانلود Runtastic Pedometer PRO 1.6.1 – برنامه قدرتمند گام شمار اندروید

آیا شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که در طول روز برای بهبود سلامت و تناسب اندام و یا برای از دست دادن وزن به پیاده روی می پردازید !؟ نرم افزار جالب و کاربردی Runtastic Pedometer به شما کمک خواهد کرد تا به صورت دقیق از تعداد گام هایی که در طول مسیرهای مختلف بر میدارید آگاه شوید و بدانید که چه مقدار پیاده روی کرده اید !

تمام قابلیت های این اپلیکیشن به همین شمارش گام ختم نمی شود ! بلکه سرعت شما ، مسافت طی شده و میزان کالری مصرف شده و غیره را به طور دقیق در اختیار شما قرار می دهد خواه گوشی شما در جیبتان باشد و خواه در دستتان . همچنین می توانید میزان فعالیت های خود را برروی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

آگر به دنبال برنامه ای برای نمایش میزان فعالیت خود در طول روز هستید و دارای یک دستگاه اندروید هستید برنامه ی Runtastic Pedometer را از دست ندهید !

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه ی Runtastic Pedometer PRO را که در مارکت اندروید با قیمت ۱ دلار به فروش می رسد را به صورت رایگان از فارسروید دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v1.6.1:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* بهبود عملکرد و رفع مشکلات

 

دانلود Runtastic Pedometer PRO - گام شمار اندروید

 

ادامه مطلب Perfectly Clear Android 31,461 بازدید11 اردیبهشت 1394۳۵ دیدگاه
Update

دانلود Perfectly Clear 4.0.8 – برنامه ویرایش تصویر هوشمند اندروید

Perfectly Clear اپلیکیشنی قدرتمند و هوشمند در زمینه ی عکاسی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید محدودیت های دوربین اسمارت فون خود را از بین برده و با امکاناتی فوق العاده، عکس هایی بسیار زیبا را بگیرید و یا تصاویر موجود در گالری خود را بهبود ببخشید. با این نرم افزار قادر خواهید بود که با قابلیت هایی همچون تشخیص چهره عکس هایی حرفه ای را بگیرید. این نرم افزار دوربین موبایل شما را متحول خواهد کرد و آن را به صورت یک دوربین های دیجیتال حرفه ای تبدیل می کند.

برخی از قابلیت های اپلیکیشن Perfectly Clear اندروید :

* امکان گرفتن عکس های پانوراما یا همان ۳۶۰ درجه

* امکان تغییر اندازه ی عکس به صورت دلخواه

* امکان تغییر روشنایی بخش های مختلف و یا کل عکس

* دارا بودن صدها افکت حرفه ای برای اعمال برروی تصاویر

* ویژگی های زیبا سازی همچون صاف کننده پوست، روشن کننده چشم و یا سفید کننده دندان

* دارا بودن حالت های مختلف تمرکز

* محیط کاربری ساده و کلاسیک

برنامه ی کاربردی Perfectly Clear هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود که فارسروید نسخه ی پولی و جدید آن را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار میدهد.

 تغییرات  نسخه ی v4.0.8:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برای ثبات بیشتر

 

دانلود Perfectly Clear - برنامه ویرایش تصویر هوشمند اندروید

 

ادامه مطلب Weather Live 55,526 بازدید11 اردیبهشت 1394۶ دیدگاه
Update

دانلود Weather Live 4.0.1 – زیباترین برنامه هواشناسی اندروید

Weather Live یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای هواشناسی اندروید است که در گوگل پلی بعنوان زیباترین اپلیکیشن نمایش وضعیت آب و هوا معرفی شده است که با آن قادر خواهید بود به آسانی به وضعیت آب و هوایی شهرها و کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید و پیش بینی روزهای آینده ی آب و هوایی را مشاهده کنید . این نرم افزار آب و هوای ابری ، بارانی ، آفتابی و .. را با انیمیشن های شگفت انگیز در هوم اسکرین شما به نمایش می گذارد و دارای کیفیتی خیره کننده است .

برخی از ویژگی های برنامه ی Weather Live اندروید :

* قابلیت پیش بینی آب و هوای مکان های مختلف سراسر جهان

* نمایش تمام جزئیات وضعیت آب و هوایی

* پیش بینی وضعیت آب و هوایی تا ۷ روز آینده

* نمایش حداقل و حداکثر دمای امروز

* نمایش وضعیت آب و هوایی بر حسب معیارهای فارنهایت ، سانتیگراد  ، مایل یا کیلومتر

برای دانلود جدیدترین و آخرین نسخه ی برنامه ی کاربردی Weather Live به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه ی v4.0.1: (نسخه Full)

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

 

Weather Live Android

 

ادامه مطلب RadiON Android 25,947 بازدید11 اردیبهشت 1394۱۸ دیدگاه
Update

دانلود RadiON 3.1.8 – رادیو اینترنتی قدرتمند اندروید

نرم افزار RadiON یا همان اپلیکیشن Internet Radio یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای گوش دادن به رادیو از طریق اینترنت می باشد که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی و عرضه شده است. این برنامه ی رادیو دسترسی به بیش از ۵۰ هزار شبکه ی رادیویی از جمله ورزشی ، اخبار و … را برای شما فراهم می آورد و مسلما برای استفاده از آن نیاز به یک کانکشن اینترنت در اسمارت فون خود دارید.
اپلیکیشن RadiON دارای محیط بسیار زیبا و آنتیک می باشد و از ویژگی های آن می توان مواردی نظیر جست و جوی سریع شبکه های رادیویی دلخواه ، امکان تنظیم میزان روشنایی و دارا بودن تابعی برای خاموش کردن اتوماتیک برنامه (تایمر خاموشی) را نام برد.
اگر به دنبال بهترین نرم افزار رادیو برای اندروید فون خود هستید برنامه فوق بی شک بهترین گزینه خواهد بود و آن را به شما پیشنهاد می کنیم .
آخرین ورژن برنامه RadiON را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید برای اسمارت فون خود دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v3.1.8:

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود RadiON - رادیو اینترنتی اندروید

 

ادامه مطلب OneNote Android 8,415 بازدید11 اردیبهشت 1394۱۴ دیدگاه
Update

دانلود OneNote 15.0.3930.1007 – نرم افزار OneNote مایکروسافت اندروید

OneNote – وان نوت نرم افزاری یادداشت برداری بسیار معروف از کمپانی معروف مایکروسافت می باشد که نسخه های مختلف ان برای ویندوز، مک و سایر سیستم عامل ها از جمله اندروید و آیفون عرضه گردیده است که ما امروز قصد معرفی نسخه ی اندرویدی آن را داریم. با استفاده از این برنامه ی کاربردی قادر خواهید بود که یک نوت بوک دیجیتال بسیار حرفه ای و کارامد را داشته باشید به گونه ای که به شما این امکان را می دهد در محیطی بسیار ساده و البته امن یادداشت های خودتان را بر اساس لیست های مختلف ثبت کنید و به صورت بسیار عالی و کامل به مدیریت آن ها بپردازید! شاید شما دوست داشته باشید یک دفترچه یادداشت قدرتمند مخصوص خودتان باشد و بتوانید در آن لیست کارهای روزانه خود از جمله خرید و … را ثبت نمایید و به صورت همیشگی و تا اخر عمر به ان ها دسترسی داشته باشید ما به شما اپلیکیشن OneNote شرکت معروف مایکروسافت را پیشنهاد می دهیم.

حالا که می توانید یادداشت هایتان را به صورت حرفه ای در OneNote ثبت کنید دیگر نگرانی از بابت از دست رفتن اطلاعات نخواهید داشت و همیشه اطلاعات و یادداشت ها همراهتان خواهد بود. از طرفی این امکان نیز فراهم گردیده است که به روش های مختلف یادداشت ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن OneNote اندروید:

* امکان همگام سازی یادداشت ها در دستگاه ها و رایانه های مختلف

* دارا بودن ویجت اختصاصی برای قرار دادن در صفحه اصلی و دسترسی سریع

* ابزارهای مختلف ویرایش متن زیر خط دار کردن، برجسته، کاهش تورفتگی و غیره

* تابع قدرتمند جست و جو با امکان وارد کردن کلید واژه دلخواه توسط کاربر

* امکان به اشتراک گذاری یادداشت ها – به همراه ده ها قابلیت کاربردی دیگر

اپلیکیشن OneNote با میلیون ها دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ان را در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

 توجه داشته باشید که : برنامه ی وان نوت (OneNote) مایکروسافت برای استفاده نیاز به یک اکانت دارد و از طریق خود برنامه می توانید ثبت نام را انجام دهید. از طرفی ادرس سایت برنامه www.onenote.com است!

تغییرات نسخه ی v15.0.3930.1007 :

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود OneNote - نرم افزار OneNote مایکروسافت اندروید

 

ادامه مطلب Yahoo Aviate Launcher Android 27,598 بازدید11 اردیبهشت 1394۴۸ دیدگاه
Update

دانلود Yahoo Aviate Launcher 2.6.0.1 – لانچر فوق العاده یاهو اندروید!

Yahoo Aviate Launcher یک لانچر جدید و فوق العاده از کمپانی معروف یاهو برای سیستم عامل اندروید است که بر خلاف لانچرهای دیگر همچون گو، آپکس، نوا و … به صورت کاملا هوشمندانه طراحی شده است به گونه ای که قادر است به صورت خودکار و هوشمندانه سازماندهی حرفه ای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما را در دست بگیرد، در طول روز برنامه ها و اطلاعات مورد نیاز را به صورت هوشمند در اختیارتان قرار دهد و تجربه هوشمندترین لانچر اندرویدی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر از طاهر تکراری اینترفیس موبایل خود خسته شده اید و دوست دارید یک اینترفیس جدید و هوشمندانه را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما لانچر یاهو است که بدون شک ارزش امتحان کردن را خواهد داشت و شاهد هوشمندی ان خواهید بود.

لانچر یاهو که با عنوان Yahoo Aviate Launcher عرضه شده است کاملا رایگان است و بدون نیاز به هیچگونه خرید تمامی ویژگی های ان در دسترس هستند و از تمامی آیکون پک های منتشر شده برای لانچرهای گو، آپکس، نوا و … پشتیبانی می نماید و یاهو قول این را داده است که بزودی آیکون پک هایی اختصاصی و شیک را روانه ی مارکت نماید.

برخی از قابلیت ها و امکانات لانچر عالی Yahoo Aviate Launcher اندروید :

* دارا بودن ناوبری ساده و آسان برای حرکت بین صفحه ها به آسان ترین شکل ممکن

* سازماندهی خودکار برنامه ها و بازی ها نصب شده بر اساس پارامترهای مختلف

* امکان سفارشی سازی لانچر با کارهایی همچون انتخاب پوسته، تغییر والپیپر و ..

* دارا بودن اینترفیسی بسیار زیبا و حرفه ای به همراه توابع کاربردی و عالی

اپلیکیشن Yahoo Aviate Launcher هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را که مربوط به August , 2014 می باشد را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.6.0.1: (آپدیت شد)

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد و کارایی

 

دانلود Yahoo Aviate Launcher - لانچر فوق العاده یاهو اندروید!

 

ادامه مطلب Darkness Reborn Android 21,740 بازدید11 اردیبهشت 1394۳۹۵ دیدگاه
Update

دانلود Darkness Reborn 1.1.9 – بازی تولد تاریکی اندروید

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.1.9 – بازی شگفت انگیز تولد تاریکی با سبک پرطرفدار MORPG برای اندروید + تریلر
نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبای Dark Avenger
بازی آنلاین است و فیلت-رشکن نیاز دارد – آپدیت جدید ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ برای اولین بار

Darkness Reborn نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز Dark Avenger از استودیوی بازیسازی GAMEVIL برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را حضور کاربران دوستدار بازی های اکشن و آر پی جی معرفی نماییم! داستان بازی همانند نسخه ی پیشین است به گونه ای که شیطان از خواب بیدار می شود و تاریکی ها و ظلم و ستم فزونی می یابد. در بازی تاریکی همه جا را فرا گرفته و ظلم و ستم بیداد می کند و شما باید قهرمانان خود را آماده نبرد کنید و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید! بله … باید به صورت مداوم با آن ها تمرین کنید تا قدرتمند شوند و اجازه ندهید تا اهریمن بر زمین تسلط پیدا کند! این بازی یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ترسناک اندرویدی می باشد که اگر علاقه مند به بازی ترسناک هستید، بی هیچ شکی این بازی برایتان لذت بخش خواهد بود. باید دقت داشته باشید که شیطان در همه جا وجود دارد و ممکن است در هر لحظه به شما آسیب برساند. پس از هر پیروزی امتیاز کسب می کنید و به شما پاداش داده خواهد شد. همین الان گروه خود را بسازید و …!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Darkness Reborn اندروید :

* امکان تشکیل یک تیم قدرتمند از قهرمانان برای شروع نبرد

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های واقعی و بی نظیر

* سفارشی سازی قهرمان خود با هزاران مورد از اقلام

* صدها مورد از دستاوردهای مختلف برای افزایش چالش

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Darkness Reborn هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه ی اول آن را معرفی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار میدهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Darkness Reborn آنلاین است و برای اجرا اینترنت مورد نیاز می باشد. از طرفی هنگام اجرای بازی از ۰ تا ۱۰۰ مگابایت دیتای اضافی دانلود می شود.

تغییرات نسخه ی v1.1.9:

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Darkness Reborn - بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 537
  • باردید دیروز : 457
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,539
  • بازدید ماه : 4,539
  • بازدید سال : 168,138
  • بازدید کلی : 2,551,717