loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 264 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد(جلد دوم) با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان: چای حضورت را سر میکشم و دلم از گرمایت ضعف میرود… از شیرینی ات نوچ میشود!میبینی؟ تو نیستی و من از همین فاصله کذایی دوستت دارم…

.

رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد

رمان اینجا زنی عاشقانه میبارد

.

 

بعد از گذشت دو سال و زخمی که به تنِه زندگی نگار خورده است همه چیز متفاوت شده … تلاش او برای دوست داشتن..برای راضی نگهداشتن… و درست زمانی که فکر میکند موفق شده است اتفاقی میافتد که دوباره و دوباره همه چیز را عوض میکند… و شاید همه چیز را سره جایش برمیگرداند… اتفاقی مثل نزول باران برای زمینی که از تشنگی لب میزند…

چای مینوشم با طعم گذشته و یاد اوست که “هرازگاهی” مرا به خلسه آن حضور سبز میبرد.
در تراس باز میشود و عطر یغماست که میپیچد لا به لای سردیم…
کنارم مینشیند…با لبخند نگاهم میکند…طعم لذت میدهد چشمانش! نمیتوانم آنگونه که میخواهد نگاهش کنم اما تمام تلاشم را میکنم…سعی میکنم که نگاهم طعم عادت ندهد!
– خانومی سرده!
لبخند بی جانی تحویلش میدهم میخواهم کنار بزنم این جمله تکراری را ” رهام تابه حال به من نگفته بود خانومی” گفته بود؟ :
– نه …خوبه..هوا خوبه!
سوییشرتش را درمیاورد…روبه رویم میایستد و با همان نگاهی که در این دو سال بیش از حد مهربان بوده پهن میکند روی شانه های کوچکم!

.

.

لینک های دانلود رمان

.


دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.


دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.


دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.


دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 9,994
  • بازدید سال : 115,264
  • بازدید کلی : 2,498,843