loading...
دانلود سنتر
ادمین بازدید : 1101 جمعه 29 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود رمان فاجعه زیبا با فرمت apk, epub, jar, pdf

.

خلاصه رمان:اَبی دختر خیلی خوبیه . نوشیدنی نمی خوره , فحش نمیده و محافظه کارانه لباس میپوشه . اون فکر میکنه اینجوری میتونه از گذشته ی تاریکش فرار کنه . گذشته ی کهبه خاطرش ,همراه بهترین دوستش امریکا ,به ایسترن امده تا یه شروع تازه داشته باشه . ابی فقط یه هدفداره : دوری کردن از دردسر .تراویس مددوکس, خود دردسره …پسر بد دانشگاه . یه پسر جذاب , باهوش , یه بوکسور خیلی خوب   . تراویس اعتقادی به دوست دختر نداره و هیچمیکشه . شرطی که اگه ابی ببازه ,باید یک ماه با تراویس زندگی کنه واگه تراویس ببازه …..پایان خوش

.

رمان فاجعه زیبا

رمان فاجعه زیبا

 

قسمتی از رمان:

همه چیز اتاق داشت فریاد می زد , من به انجا تعلق ندارم . پله ها درحال ریزش بودند و تماشاگران با فریاد شانه به شانه ی هم ایستاده بودند. هوا ترکیبی از بوی خون , عرق و ماندگی می داد . دستهای دراز شده برا دادن پول , اسمها و شماره های که با فریاد گفته می شد درک همه چیز را به قدری سخت کرده بود, که برای فهم همدیگر از حرکت دستها استفاده می شد . خودم را میان جمعیت فشار دادم و به دنبال بهترین دوستم راه افتادم . آمریکا در حالی که لبخند پهنش حتی زیر نور کم جان اتاق هم پیدا بود گفت :پولهات رو داخل کیفت نگه دار, ابی, شپلی فریاد زد, نزدیک هم بمونید ,الان شروع بشه همه چیز بدترم میشه . امریکا در حالی که شِپلِی ما را به طرف دریای از ادم هدایت می کرد ,اول دست او و بعد دست من را گرفت . صدای بلندی شبیه غرش یک گاو نر فضای مه الود اتاق را شکست .

از ترس یک متر به هوا پریدم و برای پیدا کردن منبع صدا اطرافم را نگاه کردم . مردی درحالی که مقدار زیادی پول نقد در یک دست و بلندگوی در دست دیگرش داشت , روی یک صندلی چوبی ایستاده بود . بلندگو را به دهان نزدیک کرد و گفت به حمام خون خوش امدین , اگه دنبال اقتصاد ۱۰۱ هستید باید بگم جای کاملا اشتباهی تشریف اوردی ,دوست من ! اگه دنبال رینگ میگردین اینجا همون جای که دنبالش می گردین. اسم من آدامه . قوانین رو من تعیین می کنم . من می گم کی برنده شده . شرط بندی به محض اینکه حریفها وارد رینگ شدن تموم می شه .دست زدن به مبارزها ممنوع , کمک کردن و نزدیک شدن به رینگ ممنوع …اگه قوانین رو بشکنین , یک دل سیر کتک می خورین و بدون اینکه پولتون رو بگیرید, با یک تیپا بیرون می شین . این شامل حال شما هم می شه خانوم ها . و ادامه داستان

.

لینک های دانلود رمان:

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان  مخصوص گوشی های جاوا  (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3862
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 425
  • باردید دیروز : 580
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 425
  • بازدید ماه : 10,116
  • بازدید سال : 115,386
  • بازدید کلی : 2,498,965